Запис Детальніше

Вибір товаровиробником маркетингового каналу як засіб забезпечення його інноваційного розвитку

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вибір товаровиробником маркетингового каналу як засіб забезпечення його інноваційного розвитку
Выбор товаропроизводителем маркетингового канала как средство обеспечения его инновационного развития
Choosing a commodity producer marketing channel as a means to ensure its innovative development
 
Creator Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна
Bilovodska, Olena Anatoliivna
 
Subject вибір маркетингового каналу
форма каналу
структура каналу
товарний рух
 
Description У роботі автором сформульовано сутність та розкрито зміст поняття «вибір каналу розподілу», удосконалено підхід щодо вибору товаровиробником маркетингового каналу за комплексом характеристик: форми та структури каналу, системи, форми та методу організації товарного руху у ньому.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29613
В работе автором сформулирована сущность и раскрыто содержание понятия «выбор канала распределения», усовершенствован подход относительно выбора товаропроизводителем маркетингового канала по комплексу характеристик: форма и структура канала, система, форма и метод организации товарного движения в нем.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29613
In this paper the author formulated the essence and content analysis of the concept of "choice of distribution channel," an improved approach on the selection of a commodity producer marketing channel complex of characteristics: the shape and structure of the channel, the system, the form and method of organizing trade movement in it.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29613
 
Publisher Донецьк : РВВ. ДВНЗ «ДонНТУ»
 
Date 2012-12-20T07:46:41Z
2012-12-20T07:46:41Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Біловодська О.А. Вибір товаровиробником маркетингового каналу як засіб забезпечення його інноваційного розвитку / О. А. Біловодська / Економічна безпека національної економіки: інвестиційно-інноваційний аспект : монографія / І. М. Грищенко, М. П. Денисенко, А. П. Гречан, В. В. Лойко та ін.; за заг. ред. чл.-кор. НАПН України, д.е.н., проф. І. М. Грищенка, д.е.н., проф. М. П. Денисенко, д.е.н., проф. А. П. Гречан, к.е.н., доц. В. В. Лойко.– Донецьк : РВВ. ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. – С. 294-309.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29613
 
Language uk