Вибір товаровиробником маркетингового каналу як засіб забезпечення його інноваційного розвитку
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вибір товаровиробником маркетингового каналу як засіб забезпечення його інноваційного розвитку
Выбор товаропроизводителем маркетингового канала как средство обеспечения его инновационного развития Choosing a commodity producer marketing channel as a means to ensure its innovative development |
|
Creator |
Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна Bilovodska, Olena Anatoliivna |
|
Subject |
вибір маркетингового каналу
форма каналу структура каналу товарний рух |
|
Description |
У роботі автором сформульовано сутність та розкрито зміст поняття «вибір каналу розподілу», удосконалено підхід щодо вибору товаровиробником маркетингового каналу за комплексом характеристик: форми та структури каналу, системи, форми та методу організації товарного руху у ньому. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29613 В работе автором сформулирована сущность и раскрыто содержание понятия «выбор канала распределения», усовершенствован подход относительно выбора товаропроизводителем маркетингового канала по комплексу характеристик: форма и структура канала, система, форма и метод организации товарного движения в нем. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29613 In this paper the author formulated the essence and content analysis of the concept of "choice of distribution channel," an improved approach on the selection of a commodity producer marketing channel complex of characteristics: the shape and structure of the channel, the system, the form and method of organizing trade movement in it. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29613 |
|
Publisher |
Донецьк : РВВ. ДВНЗ «ДонНТУ»
|
|
Date |
2012-12-20T07:46:41Z
2012-12-20T07:46:41Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Біловодська О.А. Вибір товаровиробником маркетингового каналу як засіб забезпечення його інноваційного розвитку / О. А. Біловодська / Економічна безпека національної економіки: інвестиційно-інноваційний аспект : монографія / І. М. Грищенко, М. П. Денисенко, А. П. Гречан, В. В. Лойко та ін.; за заг. ред. чл.-кор. НАПН України, д.е.н., проф. І. М. Грищенка, д.е.н., проф. М. П. Денисенко, д.е.н., проф. А. П. Гречан, к.е.н., доц. В. В. Лойко.– Донецьк : РВВ. ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. – С. 294-309.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29613 |
|
Language |
uk
|
|