Категорії маркетингу в соціальних системах
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Категорії маркетингу в соціальних системах
|
|
Creator |
Тєлєтов, Олександр Сергійович
Телетов, Александр Сергеевич Tielietov, Oleksandr Serhiiovych |
|
Subject |
соціально-економічні системи
політичний маркетинг комплекс маркетингу в політиці |
|
Description |
Присвячено розгляду соціальних систем за допомогою концепції маркетингу, яка в останній час отримала значний розвиток у політичній сфері. Підтверджено спільні закономірності розвитку економічних та соціальних систем. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29611 Материал посвящен рассмотрению социальных систем с помощью концепции маркетинга, которая в последнее время получила значительное развитие в политической сфере. Подтверждены общие закономерности развития экономических и социальных систем. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29611 The material is devoted to consideration of social systems with the help of the marketing’s concept, which recently has received significant development in political sphere. The general laws of development of economic and social systems are confirmed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29611 |
|
Date |
2012-12-20T07:37:01Z
2012-12-20T07:37:01Z 2012-12-15 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тєлєтов О.С. Категорії маркетингу в соціальних системах / О.С. Тєлєтов // Зб. матеріалів ХІІ науково-практичної конференції “Маркетинг в Україні”. – м. Київ, 14.12–15.12.2012. – Київ. – 2012. – С. 175–176.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29611 |
|
Language |
uk
|
|