Запис Детальніше

Категорії маркетингу в соціальних системах

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Категорії маркетингу в соціальних системах
 
Creator Тєлєтов, Олександр Сергійович
Телетов, Александр Сергеевич
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
 
Subject соціально-економічні системи
політичний маркетинг
комплекс маркетингу в політиці
 
Description Присвячено розгляду соціальних систем за допомогою концепції маркетингу, яка в останній час отримала значний розвиток у політичній сфері. Підтверджено спільні закономірності розвитку економічних та соціальних систем.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29611
Материал посвящен рассмотрению социальных систем с помощью концепции маркетинга, которая в последнее время получила значительное развитие в политической сфере. Подтверждены общие закономерности развития экономических и социальных систем.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29611
The material is devoted to consideration of social systems with the help of the marketing’s concept, which recently has received significant development in political sphere. The general laws of development of economic and social systems are confirmed.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29611
 
Date 2012-12-20T07:37:01Z
2012-12-20T07:37:01Z
2012-12-15
 
Type Article
 
Identifier Тєлєтов О.С. Категорії маркетингу в соціальних системах / О.С. Тєлєтов // Зб. матеріалів ХІІ науково-практичної конференції “Маркетинг в Україні”. – м. Київ, 14.12–15.12.2012. – Київ. – 2012. – С. 175–176.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29611
 
Language uk