Запис Детальніше

Реклама як чинник управління поведінкою споживачів

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реклама як чинник управління поведінкою споживачів
Реклама как фактор управления поведением потребителей
Advertising as factor of management of consumers behavior
 
Creator Капінус, Л. В.
Капинус, Л. В.
Kapinus, L.
 
Subject Реклама, рекламне звернення, поведінка споживачів.
Реклама, рекламное обращение, поведение потребителей.
Advertising, advertising appeal, behavior of consumers.
 
Description В статті розглянуто значення поняття «управління поведінкою споживачів». Запропоновано процес управління поведінкою споживачів через рекламне звернення. При формуванні соціально-психологічної установки споживача рекомендовано створювати рекламне звернення за трьома напрямками впливу: когнітивним, афективним та сугестивним. В статье рассмотрено значение понятия «управление поведением потребителей». Предложен процесс управления поведением потребителей через рекламное обращение. При формировании социально-психологической установки потребителя рекомендовано создавать рекламное обращение за тремя направлениями влияния: когнитивным, аффектным и сугестивним. In the article considered value of concept «management behavior of consumers». The process of management of consumers’ behavior is offered through an advertising appeal. In the formation of social-psychological, the customer is recommended to create an advertising appeal in three areas of influence: cognitive, affective and suggestive.
 
Publisher Наукові праці НУХТ
 
Date 2012-12-21T07:27:14Z
2012-12-21T07:27:14Z
2010
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/4731
 
Language other
 
Relation №33; С. 158-160