Реклама як чинник управління поведінкою споживачів
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Реклама як чинник управління поведінкою споживачів
Реклама как фактор управления поведением потребителей Advertising as factor of management of consumers behavior |
|
Creator |
Капінус, Л. В.
Капинус, Л. В. Kapinus, L. |
|
Subject |
Реклама, рекламне звернення, поведінка споживачів.
Реклама, рекламное обращение, поведение потребителей. Advertising, advertising appeal, behavior of consumers. |
|
Description |
В статті розглянуто значення поняття «управління поведінкою споживачів». Запропоновано процес управління поведінкою споживачів через рекламне звернення. При формуванні соціально-психологічної установки споживача рекомендовано створювати рекламне звернення за трьома напрямками впливу: когнітивним, афективним та сугестивним. В статье рассмотрено значение понятия «управление поведением потребителей». Предложен процесс управления поведением потребителей через рекламное обращение. При формировании социально-психологической установки потребителя рекомендовано создавать рекламное обращение за тремя направлениями влияния: когнитивным, аффектным и сугестивним. In the article considered value of concept «management behavior of consumers». The process of management of consumers’ behavior is offered through an advertising appeal. In the formation of social-psychological, the customer is recommended to create an advertising appeal in three areas of influence: cognitive, affective and suggestive.
|
|
Publisher |
Наукові праці НУХТ
|
|
Date |
2012-12-21T07:27:14Z
2012-12-21T07:27:14Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/4731
|
|
Language |
other
|
|
Relation |
№33; С. 158-160
|
|