Запис Детальніше

Оцінка ефективності інтернет-реклами

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка ефективності інтернет-реклами
Оценка эффективности интернет-рекламы
Estimation of internetadvertising efficienc
 
Creator Сологуб, О. П.
Капінус, Л
Сологуб, Е. П.
Капинус, Л. В.
Sologub, O.
Kapinus, L.
 
Subject Інтернет-реклама, ефективність інтернет-реклами, користувач, віртуальний ринок.
Интернет-реклама, эффективность интернет-рекламы, виртуальный рынок.
Internet advertising, efficiency of Internet advertising, the virtual market.
 
Description В статті розглянуто рівні та критерії оцінки ефективності інтернет-реклами, а також описано структуру показників, які дають змогу оцінити ефективність реклами в Інтернет-мережі. В статье рассмотрено уровни и критерии оценки эффективности интернет-рекламы, а также описано структуру показателей, которые дают возможность оценить эффективность рекламы в сети Интернет. In article levels and criteria of an estimation of Internet advertising efficiency are considered, also it is described structure of indicators which estimate an advertising efficiency in the Internet.
 
Publisher Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу
 
Date 2012-12-21T07:27:42Z
2012-12-21T07:27:42Z
2010
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/4732
 
Language other
 
Relation 3 (11);