Оцінка ефективності інтернет-реклами
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінка ефективності інтернет-реклами
Оценка эффективности интернет-рекламы Estimation of internetadvertising efficienc |
|
Creator |
Сологуб, О. П.
Капінус, Л Сологуб, Е. П. Капинус, Л. В. Sologub, O. Kapinus, L. |
|
Subject |
Інтернет-реклама, ефективність інтернет-реклами, користувач, віртуальний ринок.
Интернет-реклама, эффективность интернет-рекламы, виртуальный рынок. Internet advertising, efficiency of Internet advertising, the virtual market. |
|
Description |
В статті розглянуто рівні та критерії оцінки ефективності інтернет-реклами, а також описано структуру показників, які дають змогу оцінити ефективність реклами в Інтернет-мережі. В статье рассмотрено уровни и критерии оценки эффективности интернет-рекламы, а также описано структуру показателей, которые дают возможность оценить эффективность рекламы в сети Интернет. In article levels and criteria of an estimation of Internet advertising efficiency are considered, also it is described structure of indicators which estimate an advertising efficiency in the Internet.
|
|
Publisher |
Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу
|
|
Date |
2012-12-21T07:27:42Z
2012-12-21T07:27:42Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/4732
|
|
Language |
other
|
|
Relation |
3 (11);
|
|