Three strategies for increasing autonomy and decreasing isolation online
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Three strategies for increasing autonomy and decreasing isolation online
|
|
Creator |
Kostina, M.V.
|
|
Subject |
distance education
|
|
Description |
Effective communication has been found to be one of the key elements of a successful distance learning course (Berge, 1999; Higgins et al., 2001; Young, 2006), and the lack of such communication can lead to isolation, frustration, and higher dropout rates (Berge 1999; Hara & Kling 2000; Northrup, 2002). Yet, one of the features of distance learning that receives continuous criticism is its inability to provide a student-instructor dialogue that is comparable to that of an FTF classroom (Kirkup& Jones, 1996). When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29421 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2012-12-04T13:03:43Z
2012-12-04T13:03:43Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Kostina, M.V. Three strategies for increasing autonomy and decreasing isolation online [Текст] / M.V. Kostina // Електронні засоби та дистанційні технології для навчання протягом життя : тези доповідей VIII Міжнародної науково-методичної конференції, 15-16 листопада 2012 р., м. Суми / Відп. за вип. В.В. Божкова. — Суми : СумДУ, 2012. — С. 15-16.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29421 |
|
Language |
en
|
|