Запис Детальніше

Theoretical Framework for the effect of gender on customer behaviour

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Theoretical Framework for the effect of gender on customer behaviour
Теоретическая основа влияния гендерных аспектов на поведение клиентов
Теоретична основа впливу гендерних аспектів на поведінку клієнтів
 
Creator Melnyk, V.
 
Subject gender differences
customer behaviour
marketing
customer loyalty
self-construal
гендерные различия
лояльность клиентов
маркетинг
поведение потребителей
самоконструирование
гендерні відмінності
лояльність клієнтів
маркетинг
поведінка споживачів
самоконструювання
 
Description This article develops a theoretical framework for the effects of gender on customer behaviour. The
article contrasts recent findings from multiple streams of literature, in particular, psychology, marketing
and sociology, to develop a conceptual framework for the influence of gender on multiple areas of
customer behaviour (e.g., customer decision making, customer loyalty, response to the advertising).
Direction for the future research and managerial implications are discussed.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29650
Эта статья развивает теоретическую основу для влияния гендерного фактора на поведение
клиентов. Статья противопоставляет последние данные из нескольких источников
литературы, в частности, психологии, маркетинга и социологии для разработки
концептуальной основы влияния пола на несколько областей поведения клиентов (например,
клиент при принятии решений, лояльность клиентов, реакция на рекламу). Предложены
направления для дальнейших исследований и реализации в управлении.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29650
Ця стаття розвиває теоретичну основу для впливу гендерного фактору на поведінку
клієнтів. Стаття протиставляє останні дані з декількох джерел літератури, зокрема,
психології, маркетингу та соціології для розробки концептуальної основи впливу статі на кілька
галузей поведінки клієнтів (наприклад, клієнт при прийнятті рішень, лояльність клієнтів, реакція
на рекламу). Запропоновано напрями для подальших досліджень і реалізації в управлінні.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29650
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2012-12-24T07:50:31Z
2012-12-24T07:50:31Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Melnyk, V. Theoretical Framework for the effect of gender on customer behaviour [Текст] / V. Melnyk // Механізм регулювання економіки. — 2011. — №4. — С. 58-63.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29650
 
Language en