Theoretical Framework for the effect of gender on customer behaviour
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Theoretical Framework for the effect of gender on customer behaviour
Теоретическая основа влияния гендерных аспектов на поведение клиентов Теоретична основа впливу гендерних аспектів на поведінку клієнтів |
|
Creator |
Melnyk, V.
|
|
Subject |
gender differences
customer behaviour marketing customer loyalty self-construal гендерные различия лояльность клиентов маркетинг поведение потребителей самоконструирование гендерні відмінності лояльність клієнтів маркетинг поведінка споживачів самоконструювання |
|
Description |
This article develops a theoretical framework for the effects of gender on customer behaviour. The article contrasts recent findings from multiple streams of literature, in particular, psychology, marketing and sociology, to develop a conceptual framework for the influence of gender on multiple areas of customer behaviour (e.g., customer decision making, customer loyalty, response to the advertising). Direction for the future research and managerial implications are discussed. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29650 Эта статья развивает теоретическую основу для влияния гендерного фактора на поведение клиентов. Статья противопоставляет последние данные из нескольких источников литературы, в частности, психологии, маркетинга и социологии для разработки концептуальной основы влияния пола на несколько областей поведения клиентов (например, клиент при принятии решений, лояльность клиентов, реакция на рекламу). Предложены направления для дальнейших исследований и реализации в управлении. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29650 Ця стаття розвиває теоретичну основу для впливу гендерного фактору на поведінку клієнтів. Стаття протиставляє останні дані з декількох джерел літератури, зокрема, психології, маркетингу та соціології для розробки концептуальної основи впливу статі на кілька галузей поведінки клієнтів (наприклад, клієнт при прийнятті рішень, лояльність клієнтів, реакція на рекламу). Запропоновано напрями для подальших досліджень і реалізації в управлінні. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29650 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2012-12-24T07:50:31Z
2012-12-24T07:50:31Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Melnyk, V. Theoretical Framework for the effect of gender on customer behaviour [Текст] / V. Melnyk // Механізм регулювання економіки. — 2011. — №4. — С. 58-63.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29650 |
|
Language |
en
|
|