Запис Детальніше

Класифікація реклами та її практичне значення в підвищенні ефективності управління поведінкою споживачів

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Класифікація реклами та її практичне значення в підвищенні ефективності управління поведінкою споживачів
Классификация рекламы и ее практическое значение в повышении эффективности управления поведением потребителей
Classification of advertising and it practical value in efficiency increasing of management consumers conduct
 
Creator Капінус, Л. В.
Капинус, Л. В.
Kapinus, L.
 
Subject класифікація реклами
классификация рекламы
classification of advertising
реклама
рекламне звернення
рекламное обращение
advertising
advertising appeal
 
Description В статті на основі узагальнення існуючих підходів до трактування терміну "реклама" запропоновано авторське бачення цієї категорії, а також поняття «система класифікації реклами». З метою підвищення ефективності управління поведінкою споживачів автором доповнено існуючі класифікаційні ознаки реклами. В статье на основе обобщения существующих подходов к трактовке термина "реклама" предложено авторское виденье этой категории, а также понятие "система классификации рекламы". С целью повышения эффективности управления поведением потребителей автором дополнены существующие классификационные признаки рекламы. In the article on the basis of generalization of the existent going near interpretation of term "advertising" authorial vision of this category, and also concept "System of classification of advertising", is offered. With the purpose of increase of efficiency of management the conduct of consumers an author the existent classification signs of advertising.
 
Date 2012-12-24T07:26:37Z
2012-12-24T07:26:37Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Капінус, Л. В. Класифікація реклами та її практичне значення в підвищенні ефективності управління поведінкою споживачів / Л. В. Капінус // Наукові праці НУХТ. – 2010. - №35. – С. 113-119.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/4813
 
Language other