Аналіз методик оцінки ставлення споживачів до торговельної марки
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз методик оцінки ставлення споживачів до торговельної марки
Анализ методик оценки отношения потребителей к торговой марке An analysis methods of estimation of relation of users is to the trade mark |
|
Creator |
Капінус, Л. В.
Капинус, Л. В. Kapinus, L. |
|
Subject |
торгівельна марка
торговая марка trademark споживач consumer потребитель |
|
Description |
Автор проводила дослідження однофакторних та багатофакторних моделей оцінки ставлення споживачів до торговельної марки, узагальнюючі результати зображені в табл. Автор проводила исследования однофакторных и многофакторных моделей оценки отношения потребителей к торговой марке, обобщающие результаты изображены в табл. The author conducted research univariate and multivariate models for assessing consumer attitudes to brand, generalizing the results shown in Table. |
|
Date |
2012-12-24T07:26:48Z
2012-12-24T07:26:48Z 2009 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Капінус, Л. В. Аналіз методик оцінки ставлення споживачів до торговельної марки / Л. В. Капінус // Актуальні вимоги науки - 2009 : V Міжнародна науково-практична конференція. - Прага, 2009. - С. 82-85.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/4814 |
|