Запис Детальніше

Аналіз методик оцінки ставлення споживачів до торговельної марки

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз методик оцінки ставлення споживачів до торговельної марки
Анализ методик оценки отношения потребителей к торговой марке
An analysis methods of estimation of relation of users is to the trade mark
 
Creator Капінус, Л. В.
Капинус, Л. В.
Kapinus, L.
 
Subject торгівельна марка
торговая марка
trademark
споживач
consumer
потребитель
 
Description Автор проводила дослідження однофакторних та багатофакторних
моделей оцінки ставлення споживачів до торговельної марки, узагальнюючі
результати зображені в табл.
Автор проводила исследования однофакторных и многофакторных моделей оценки отношения потребителей к торговой марке, обобщающие результаты изображены в табл.
The author conducted research univariate and multivariate models for assessing consumer attitudes to brand, generalizing the results shown in Table.
 
Date 2012-12-24T07:26:48Z
2012-12-24T07:26:48Z
2009
 
Type Thesis
 
Identifier Капінус, Л. В. Аналіз методик оцінки ставлення споживачів до торговельної марки / Л. В. Капінус // Актуальні вимоги науки - 2009 : V Міжнародна науково-практична конференція. - Прага, 2009. - С. 82-85.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/4814