Запис Детальніше

Модель управління поведінкою споживачів через рекламне звернення

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Модель управління поведінкою споживачів через рекламне звернення
Модель управления поведением потребителей посредством рекламного обращения
A case of users a conduct frame is through a publicity appeal
 
Creator Капінус, Л. В.
Капинус, Л. В.
Kapinus, L.
 
Subject реклама
реклама
advertising
управління поведінкою
управления поведением
upravlіnnya povedіnkoyu
споживач
потребитель
consumer
 
Date 2012-12-24T07:27:10Z
2012-12-24T07:27:10Z
2010
 
Type Thesis
 
Identifier Капінус, Л. В. Модель управління поведінкою споживачів через рекламне звернення / Л. В. Капінус // Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції «Naukowa przestrzec Europy-2010». – Przemysl: Nauka I studia, 2010, – Volume 5. - С. 5-7.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/4816
 
Language other