Модель управління поведінкою споживачів через рекламне звернення
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Модель управління поведінкою споживачів через рекламне звернення
Модель управления поведением потребителей посредством рекламного обращения A case of users a conduct frame is through a publicity appeal |
|
Creator |
Капінус, Л. В.
Капинус, Л. В. Kapinus, L. |
|
Subject |
реклама
реклама advertising управління поведінкою управления поведением upravlіnnya povedіnkoyu споживач потребитель consumer |
|
Date |
2012-12-24T07:27:10Z
2012-12-24T07:27:10Z 2010 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Капінус, Л. В. Модель управління поведінкою споживачів через рекламне звернення / Л. В. Капінус // Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції «Naukowa przestrzec Europy-2010». – Przemysl: Nauka I studia, 2010, – Volume 5. - С. 5-7.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/4816 |
|
Language |
other
|
|