Запис Детальніше

Customers’ Motivation as the Basis of Effective Forming of Communication Mix

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Customers’ Motivation as the Basis of Effective Forming of Communication Mix
Мотивація споживачів як основа формування ефективного комунікаційного міксу
Мотивация потребителей как основа формирования эффективного коммуникационного микса
 
Creator Skrygun, N.
Krainiuchenko, O.
Bezpalko, O.
Скригун, Н. П.
Крайнюченко, О. Ф.
Безпалько, О. В.
Скрыгун, Н. П.
Крайнюченко, О. Ф.
Безпалько, Е. В.
 
Subject promotion
communication mix
consumer
motivation
advertising
need
просування
комунікаційний мікс
споживач
мотивація
реклама
потреба
коммуникационный микс
потребитель
мотивация
реклама
потребность
продвижение
 
Description Essence of complex of promotion and his elements is considered, grounded necessity account of type and level motivation of consumer at forming of communication mix, the types of consumers are selected taking into account the level of their motivation, which allows developing effective strategy advancement of the product.Розглянуто сутність комплексу просування та його елементи, обґрунтована необхідність врахування типу та рівня мотивації споживача при формуванні комунікаційного міксу, виокремлено типи споживачів з урахуванням рівня їх мотивації, що дозволяє розробляти ефективну стратегію просування товару. Рассмотрена сущность комплекса продвижения и его элементы, обоснована необходимость учета типа и уровня мотивации потребителя при формировании коммуникационного микса, выделены типы потребителей с учетом уровня их мотивации, что позволяет разрабатывать эффективную стратегию продвижения товара.
 
Date 2012-12-24T08:00:32Z
2012-12-24T08:00:32Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Skrygun N. Customers’ Motivation as the Basis of Effective Forming of Communication Mix /Skrygun N., Krainiuchenko O., Bezpalko A. // World Corp. – 2012. – №5, Volume 1. – s. 67-72,National University of Food Technologies
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/4843
 
Language other