Ціноутворення та управління ціновою політикою
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ціноутворення та управління ціновою політикою
Ценообразования и управление ценовой политикой The pricing and pricing management |
|
Creator |
Скригун, Н. П.
Антошкіна, Л. І. Цимбалюк, Л. Г. Скрыгун, Н. П. Антошкина, Л. И. Цимбалюк, Л. Г. Skrygun, N. Antoshkina, L. Tsymbalyuk, L. |
|
Subject |
ціноутворення
ценообразование pricing маркетингова цінова стратегія цінові лінії знижки цінова дискримінація цінова психологія маркетинговая ценовая стратегия ценовые линии скидки ценовая дискриминация ценовая психология marketing price strategy price lines discounts price discrimination price psychology |
|
Description |
В підручнику розглянуті теоретичні основи ринкового ціноутворення та управління ціновою політикою на підприємстві: сутність та функції цін, принципи та чинники ціноутворення, взаємозв’язок ціни і попиту. Наведено класифікацію цін та види цін, розглянуто маркетингові методи цінових досліджень, етапи процесу ціноутворення. Висвітлено чинники, які впливають на чутливість покупців до ціни, конкретизовано сутність та види витрат, що їх необхідно враховувати при встановленні ціни. Розглянуто методи ціноутворення та види цінових стратегій. Описано тактичні прийоми ціноутворення та методи державного регулювання цін. Розрахований на студентів вищих та середніх економічних навчальних закладів, аспірантів, спеціалістів економічних служб промислових підприємств, науковців.В учебнике рассмотрены теоретические основы рыночного ценообразования и управления ценовой политикой на предприятии: сущность и функции цен, принципы и факторы ценообразования, взаимосвязь цены и спроса. Приведена классификация цен и виды цен, рассмотрены маркетинговые методы ценовых исследований, этапы процесса ценообразования. Освещены факторы, влияющие на чувствительность покупателей к цене, конкретизированы сущность и виды расходов, которые необходимо учитывать при установлении цены. Рассмотрены методы ценообразования и виды ценовых стратегий. Описаны тактические приемы ценообразования и методы государственного регулирования цен. Рассчитан на студентов высших и средних экономических учебных заведений, аспирантов, специалистов экономических служб промышленных предприятий, ученых.The theoretical foundations of market pricing and managing price policy in the enterprise: the nature and function of prices, pricing principles and factors, the relationship of price and demand. The classification of prices and types of prices are considered marketing methods price research stages of the pricing process. Deals with the factors that affect the sensitivity to prices specified the nature and types of costs that need to be considered when setting prices. The methods of pricing and types of pricing strategies. Described pricing tactics and methods of state regulation of prices. Designed for students of secondary and higher economic education, graduate, specialist economic services industry and researchers.
|
|
Date |
2012-12-24T08:10:42Z
2012-12-24T08:10:42Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Скригун, Н. П. Ціноутворення та управління ціновою політикою : підручник / Н. П. Скригун, Л. І. Антошкіна, Л. Г. Цимбалюк. - Донецьк: ТОВ «ЮГО-ВОСТОК, ЛТД», 2011. – 322 с.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/4854 |
|
Language |
other
|
|