Інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу як форма просування товару
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу як форма просування товару
Integrated marketing communications point of sale as a form promotion of products Интегрированные маркетинговые коммуникации в местах продаж как форма продвижения товара |
|
Creator |
Скригун, Н. П.
Капінус, Л. В. Муковоз, С. О. Skrygun, N. Kapinus, L. Mukovoz, S. Скригун, Н. П. Капинус, Л. В. Муковоз, С. А. |
|
Subject |
споживач
маркетинг просування інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу consumer marketing promotion integrated marketing communications in the places of purchasing потребитель маркетинг продвижение интегрированные маркетинговые коммуникации в местах продаж |
|
Description |
Розглянуто сутність, значення та структуру інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу (ІМКМП) як форми просування товарів. Уточнено основні прийоми та інструментарій зовнішніх та внутрішніх засобів ІМКМП, що дало можливість запропонувати дієві засоби стимулювання купівельної активності задля підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства. Іt is described the essence of value and structure of the integrated marketing communications in the places of sale (IMCPS) as forms of advancement of commodities. Basic receptions and tool of external and internal facilities of IMCPP are specified, that gave an opportunity to offer effective facilities of stimulation of purchasing activity for increasing of the efficiency of marketing activity of the enterprise.Рассмотрены сущность, значение и структура интегрированных маркетинговых коммуникаций в местах продажи (ИМКМП) как формы продвижения товаров. Уточнены основные приемы и инструментарий внешних и внутренних средств ИМКМП, что позволило предложить действенные средства стимулирования покупательской активности для повышения эффективности маркетинговой деятельности предприятия.
|
|
Date |
2012-12-24T08:21:51Z
2012-12-24T08:21:51Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Скригун, Н. П. Інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу як форма просування товару / Н. П. Скригун, Л. В. Капінус, С. О. Муковоз // Ukrainian Food Journal. - НУХТ, 2012. - № 3. – С. 91–95.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/4857 |
|
Language |
other
|
|