Запис Детальніше

Особливості навчання аудіювання як виду мовленнєвої діяльності

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості навчання аудіювання як виду мовленнєвої діяльності
Особенности обучения аудированию как вида речевой деятельности
The basic features of listening comprehension as a type of speech activity
 
Creator Власенко, Л. В.
Власенко, Л. В.
Vlasenko, L. V.
Левурда, О. А.
Левурда, О. А.
Levurda, O.
 
Subject Aудіювання, мовленнєва діяльність, комунікативна компетентність.
Aудирование, речевая деятельность, коммуникативная компетентность.
Listening comprehension, communicative activity, communicative competence.
 
Description У статті аналізуються основні особливості аудіювання, які с важливою складовою мовленнєвої діяльності; акцентується увага на необхідності та способах розвитку аудіювання при вдосконаленні комунікативної компетенції майбутніх спеціалістів.
В статье проанализированы особенности аудирования, которые являются важной составляющей речевой деятельности, акцентируется внимание на необходимости и способах развития аудирования в процессе усовершенствования коммуникативной компетенции будущих специалистов.
This article reveals the basic features of listening comprehension that are very constituent of communicative activity; listening comprehension is analyzed, and attention is concentrated on the importance of its development in the teaching of future specialists.
 
Publisher Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
 
Date 2012-12-26T08:26:17Z
2012-12-26T08:26:17Z
2012
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5049
 
Language uk_UK
 
Relation 1/2012;C. 165-168