The internet-advertisement as marketing instrument of influence on consumers’ behavior
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
The internet-advertisement as marketing instrument of influence on consumers’ behavior
Інтернет-реклама як маркетинговий інструмент впливу на поведінку споживачів Интернет-реклама как маркетинговый инструмент влияния на поведение потребителей |
|
Creator |
Гаврилова, Т. В.
Гаврилова, Т. В. Gavrilova, T. Капінус, Л. В. Капинус, Л. В. Kapinus, L. Скригун, Н. П. Скрыгун, Н. П. Skrygun, N. |
|
Subject |
інтернет-реклама
интернет-реклама internet-advertisement бренд контекстна реклама медіа-реклама цільова реклама бренд потребитель интернет-пользователь контекстная реклама медиа-реклама целевая реклама brand consumer internet-user context advertisement media advertisement target advertisement споживач інтернет-користувач |
|
Description |
Досліджено тенденції розвитку українського ринку інтернет-реклами. Розглянуто психологічні аспекти впливу інтернет-реклами на поведінку споживачів. Виявлені етапи співпраці інтернет-користувачів з рекламною інформацією. Розглянуто підходи аналізу реалізації поведінки споживачів в ході розгляду інформації.Исследованы тенденции развития украинского рынка интернет-рекламы. Рассмотрены психологические аспекты влияния интернет- рекламы на поведение потребителей. Обнаружены этапы сотрудничества интернет-пользователей с рекламной информацией. Рассмотрены подходы анализа реализации поведения потребителей в ходе рассмотрения информации.The progress of Ukrainian market of Internet-advertisement trends is investigated. The psychological aspects of online advertisement influence on the consumers’ behavior are considered. The stages of co-operation are found out of Internet-user with advertisement information. Approaches of analysis realization of consumers’ behavior are considered during the review of information.
|
|
Date |
2012-12-26T12:16:39Z
2012-12-26T12:16:39Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Gavrilova, T. The internet-advertisement as marketing instrument of influence on consumers’ behavior / T. Gavrilova, L. Kapinus, N. Skrygun // Przemyśl, Sp. z o.o. «Nauka i studia». - 2012. - №12 (57). – P. 11-16.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5072 |
|
Language |
en
|
|