Запис Детальніше

The internet-advertisement as marketing instrument of influence on consumers’ behavior

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title The internet-advertisement as marketing instrument of influence on consumers’ behavior
Інтернет-реклама як маркетинговий інструмент впливу на поведінку споживачів
Интернет-реклама как маркетинговый инструмент влияния на поведение потребителей
 
Creator Гаврилова, Т. В.
Гаврилова, Т. В.
Gavrilova, T.
Капінус, Л. В.
Капинус, Л. В.
Kapinus, L.
Скригун, Н. П.
Скрыгун, Н. П.
Skrygun, N.
 
Subject інтернет-реклама
интернет-реклама
internet-advertisement
бренд
контекстна реклама
медіа-реклама
цільова реклама
бренд
потребитель
интернет-пользователь
контекстная реклама
медиа-реклама
целевая реклама
brand
consumer
internet-user
context advertisement
media advertisement
target advertisement
споживач
інтернет-користувач
 
Description Досліджено тенденції розвитку українського ринку інтернет-реклами. Розглянуто психологічні аспекти впливу інтернет-реклами на поведінку споживачів. Виявлені етапи співпраці інтернет-користувачів з рекламною інформацією. Розглянуто підходи аналізу реалізації поведінки споживачів в ході розгляду інформації.Исследованы тенденции развития украинского рынка интернет-рекламы. Рассмотрены психологические аспекты влияния интернет- рекламы на поведение потребителей. Обнаружены этапы сотрудничества интернет-пользователей с рекламной информацией. Рассмотрены подходы анализа реализации поведения потребителей в ходе рассмотрения информации.The progress of Ukrainian market of Internet-advertisement trends is investigated. The psychological aspects of online advertisement influence on the consumers’ behavior are considered. The stages of co-operation are found out of Internet-user with advertisement information. Approaches of analysis realization of consumers’ behavior are considered during the review of information.
 
Date 2012-12-26T12:16:39Z
2012-12-26T12:16:39Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Gavrilova, T. The internet-advertisement as marketing instrument of influence on consumers’ behavior / T. Gavrilova, L. Kapinus, N. Skrygun // Przemyśl, Sp. z o.o. «Nauka i studia». - 2012. - №12 (57). – P. 11-16.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5072
 
Language en