Запис Детальніше

Методика оцінки продуктивності реклами

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика оцінки продуктивності реклами
Методика оценки продуктивности рекламы
Method of assessing the productivity of advertising
 
Creator Капінус, Л. В.
Капинус, Л. В.
Kapinus, L.
 
Subject Продуктивність, реклама.
Продуктивность, реклама.
Productivity, advertising.
 
Description В статті описана методика оцінки продуктивності реклами як часткової продуктивності економічної діяльності. Проведений аналіз ефективності використання рекламних витрат на підприємстві по виробництву безалкогольних напоїв через показник продуктивності реклами. В статье описана методика оценки продуктивности рекламы как частичной продуктивности экономической деятельности. Проведен анализ эффективности использования рекламных расходов на предприятии по производству безалкогольных напитков через показатель продуктивности рекламы. The article describes methods of evaluating advertising as partial productivity of economic activities. The analysis of the effectiveness of advertising spend in the company producing soft drinks through advertising performance metric.
 
Publisher Збірник статей «Формування ринкових відносин в Україні». – К.: НДЕУ Міністерства економіки України
 
Date 2012-12-27T12:16:22Z
2012-12-27T12:16:22Z
2009
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5119
 
Language other
 
Relation № 10 (101); – С. 141-144