Методика оцінки продуктивності реклами
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методика оцінки продуктивності реклами
Методика оценки продуктивности рекламы Method of assessing the productivity of advertising |
|
Creator |
Капінус, Л. В.
Капинус, Л. В. Kapinus, L. |
|
Subject |
Продуктивність, реклама.
Продуктивность, реклама. Productivity, advertising. |
|
Description |
В статті описана методика оцінки продуктивності реклами як часткової продуктивності економічної діяльності. Проведений аналіз ефективності використання рекламних витрат на підприємстві по виробництву безалкогольних напоїв через показник продуктивності реклами. В статье описана методика оценки продуктивности рекламы как частичной продуктивности экономической деятельности. Проведен анализ эффективности использования рекламных расходов на предприятии по производству безалкогольных напитков через показатель продуктивности рекламы. The article describes methods of evaluating advertising as partial productivity of economic activities. The analysis of the effectiveness of advertising spend in the company producing soft drinks through advertising performance metric.
|
|
Publisher |
Збірник статей «Формування ринкових відносин в Україні». – К.: НДЕУ Міністерства економіки України
|
|
Date |
2012-12-27T12:16:22Z
2012-12-27T12:16:22Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5119
|
|
Language |
other
|
|
Relation |
№ 10 (101); – С. 141-144
|
|