Дослідження ставлення споживачів до товару за допомогою інтеграційних моделей
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження ставлення споживачів до товару за допомогою інтеграційних моделей
Исследование отношения потребителей к товару с помощью интеграционных моделей Research of users relation is to the commodity by integration models |
|
Creator |
Капінус, Л. В.
Капинус, Л. В. Kapinus, L. |
|
Subject |
Споживач, ставлення споживачів, інтеграційні моделі.
Потребитель, отношение потребителей, интеграционные модели. Consumer, attitude of consumer, multifactor models. |
|
Description |
В статті розглянуті теоретичні підходи щодо оцінювання ставлення споживачів до торговельної марки як важливого чиннику впливу на формування процесу прийняття рішення про покупку. Для отримання інформації про ставлення споживачів до товару використано інтеграційні (багатофакторні) моделі. В статье рассмотрены теоретические подходы к оценке отношения потребителей к торговой марке как важному фактору влияния на формирование процесса принятия решения о покупке. Для получения информации об отношении потребителей к товару использованы интеграционные (многофакторные) модели. The article reviews theory issues about attitude of consumer to the trade mark. It is so important for the buying process. Multifactor models are used for information about attitude of consumer to the trade mark.
|
|
Publisher |
Наукові праці НУХТ, К.: НУХТ, 2008. – С. 53-57
|
|
Date |
2012-12-28T08:19:24Z
2012-12-28T08:19:24Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5141
|
|
Language |
other
|
|