Запис Детальніше

Дослідження ставлення споживачів до товару за допомогою інтеграційних моделей

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження ставлення споживачів до товару за допомогою інтеграційних моделей
Исследование отношения потребителей к товару с помощью интеграционных моделей
Research of users relation is to the commodity by integration models
 
Creator Капінус, Л. В.
Капинус, Л. В.
Kapinus, L.
 
Subject Споживач, ставлення споживачів, інтеграційні моделі.
Потребитель, отношение потребителей, интеграционные модели.
Consumer, attitude of consumer, multifactor models.
 
Description В статті розглянуті теоретичні підходи щодо оцінювання ставлення споживачів до торговельної марки як важливого чиннику впливу на формування процесу прийняття рішення про покупку. Для отримання інформації про ставлення споживачів до товару використано інтеграційні (багатофакторні) моделі. В статье рассмотрены теоретические подходы к оценке отношения потребителей к торговой марке как важному фактору влияния на формирование процесса принятия решения о покупке. Для получения информации об отношении потребителей к товару использованы интеграционные (многофакторные) модели. The article reviews theory issues about attitude of consumer to the trade mark. It is so important for the buying process. Multifactor models are used for information about attitude of consumer to the trade mark.
 
Publisher Наукові праці НУХТ, К.: НУХТ, 2008. – С. 53-57
 
Date 2012-12-28T08:19:24Z
2012-12-28T08:19:24Z
2008
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5141
 
Language other