Запис Детальніше

Доцільність впровадження клієнтоцентризму на підприємстві

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Доцільність впровадження клієнтоцентризму на підприємстві
Целесообразность внедрения клиентоцентризма на предприятии
The utility of the clientcentrism idea application to business
 
Creator Капінус, Л. В.
Капинус, Л. В.
Kapinus, L.
 
Subject клієнт
клиент
client
споживач
покупець
клієнтоцентризм
управління взаємовідносинами зі споживачами
потребитель
покупатель
клиентоцентризм
управление взаимоотношениями с потребителями
consumer
buyer
clientcentrism
 
Description В статті розглядаються основи концепції клієнтоцентризму, яка базується на вивченні запитів споживачів, орієнтації на споживачів та партнерстві зі споживачами. Проведений взаємозв’язок між клієнтоорієнтованістю та управлінням взаємовідносинами зі споживачам (CRM). В статье рассматриваются основы концепции клиентоцентризма, которая основана на изучении запросов потребителей, ориентации на потребителей и партнерстве с потребителями. Изучена взаимосвязь между клиентоориентированностью и управлением взаимоотношениями с потребителями (CRM). The object of the article is to review the clientcentrism principles. This theory is based on study of the consumers needs, catering for the users, the partnership with buyers. The text shows interrelationship idea of clientcentrism with consumer relationship management (CRM).
 
Date 2012-12-28T08:20:33Z
2012-12-28T08:20:33Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Капінус, Л. В. Доцільність впровадження клієнтоцентризму на підприємстві / Л. В. Капінус // Формування ринкових відносин в Україні. - 2008. - № 4(83). - С. 46-50.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5142