Доцільність впровадження клієнтоцентризму на підприємстві
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Доцільність впровадження клієнтоцентризму на підприємстві
Целесообразность внедрения клиентоцентризма на предприятии The utility of the clientcentrism idea application to business |
|
Creator |
Капінус, Л. В.
Капинус, Л. В. Kapinus, L. |
|
Subject |
клієнт
клиент client споживач покупець клієнтоцентризм управління взаємовідносинами зі споживачами потребитель покупатель клиентоцентризм управление взаимоотношениями с потребителями consumer buyer clientcentrism |
|
Description |
В статті розглядаються основи концепції клієнтоцентризму, яка базується на вивченні запитів споживачів, орієнтації на споживачів та партнерстві зі споживачами. Проведений взаємозв’язок між клієнтоорієнтованістю та управлінням взаємовідносинами зі споживачам (CRM). В статье рассматриваются основы концепции клиентоцентризма, которая основана на изучении запросов потребителей, ориентации на потребителей и партнерстве с потребителями. Изучена взаимосвязь между клиентоориентированностью и управлением взаимоотношениями с потребителями (CRM). The object of the article is to review the clientcentrism principles. This theory is based on study of the consumers needs, catering for the users, the partnership with buyers. The text shows interrelationship idea of clientcentrism with consumer relationship management (CRM).
|
|
Date |
2012-12-28T08:20:33Z
2012-12-28T08:20:33Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Капінус, Л. В. Доцільність впровадження клієнтоцентризму на підприємстві / Л. В. Капінус // Формування ринкових відносин в Україні. - 2008. - № 4(83). - С. 46-50.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5142 |
|