Науково-практичне дослідження поняття "маркетингова політика"
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Науково-практичне дослідження поняття "маркетингова політика"
Научно-практическое исследование понятия "маркетинговая политика" Scientific research of marketing politics |
|
Creator |
Капінус, Л. В.
Капинус, Л. В. Kapinus, L. |
|
Subject |
маркетинг
маркетингова політика комплекс маркетингу споживачі маркетинг маркетинговая политика комплекс маркетинга потребители marketing marketing politics marketing mix concumers |
|
Description |
В статті досліджено науково-практичні підходи до визначення поняття „маркетингова політика”. Теоретичні та практичні дослідження пропонують виявити базисну концепцію розуміння маркетингової політики, успіх якої залежить від філософії ставлення до споживачів та використання елементів комплексу маркетингу. В статье исследовано научно-практические подходы к определению понятия „маркетинговая политика”. Теоретические и практические исследования предлагают обнаружить базисную концепцию понимания маркетинговой политики, успех которой зависит от философии отношения к потребителям и использованию элементов комплекса маркетинга. The text contains scientific and practical principles of marketing politics. Authentic researches introduce basic concept of marketing research in details. Successful marketing politics is developing organization specific philosophy with relation to consumers and integrated marketing mix.
|
|
Date |
2012-12-28T08:24:14Z
2012-12-28T08:24:14Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Капінус, Л. В. Науково-практичне дослідження поняття "маркетингова політика" / Л. В. Капінус // Наукові праці НУХТ. - К. : НУХТ, 2006. – С. 14-16.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5147 |
|
Language |
other
|
|