Запис Детальніше

Науково-практичне дослідження поняття "маркетингова політика"

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Науково-практичне дослідження поняття "маркетингова політика"
Научно-практическое исследование понятия "маркетинговая политика"
Scientific research of marketing politics
 
Creator Капінус, Л. В.
Капинус, Л. В.
Kapinus, L.
 
Subject маркетинг
маркетингова політика
комплекс маркетингу
споживачі
маркетинг
маркетинговая политика
комплекс маркетинга
потребители
marketing
marketing politics
marketing mix
concumers
 
Description В статті досліджено науково-практичні підходи до визначення поняття „маркетингова політика”. Теоретичні та практичні дослідження пропонують виявити базисну концепцію розуміння маркетингової політики, успіх якої залежить від філософії ставлення до споживачів та використання елементів комплексу маркетингу. В статье исследовано научно-практические подходы к определению понятия „маркетинговая политика”. Теоретические и практические исследования предлагают обнаружить базисную концепцию понимания маркетинговой политики, успех которой зависит от философии отношения к потребителям и использованию элементов комплекса маркетинга. The text contains scientific and practical principles of marketing politics. Authentic researches introduce basic concept of marketing research in details. Successful marketing politics is developing organization specific philosophy with relation to consumers and integrated marketing mix.
 
Date 2012-12-28T08:24:14Z
2012-12-28T08:24:14Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Капінус, Л. В. Науково-практичне дослідження поняття "маркетингова політика" / Л. В. Капінус // Наукові праці НУХТ. - К. : НУХТ, 2006. – С. 14-16.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5147
 
Language other