SWOT-аналіз як основа формування маркетингової політики підприємства
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
SWOT-аналіз як основа формування маркетингової політики підприємства
SWOT-анализ как основа формирования маркетинговой политики предприятия SWOT-analysis as basis for forming of marketing policy enterprise |
|
Creator |
Капінус, Л. В.
Сологуб, О. П. Капинус, Л. В. Сологуб, Е. П. Kapinus, L. Sologub, O. |
|
Subject |
SWOT-аналіз
SWOT-анализ SWOT-analysis маркетингова політика підприємства маркетинговая политика предприятия marketing policy enterprise |
|
Date |
2012-12-28T08:24:33Z
2012-12-28T08:24:33Z 2006 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Капінус, Л. В. SWOT-аналіз як основа формування маркетингової політики підприємства / Л. В. Капінус, О. П. Сологуб // Тези доповідей і виступів ІІІ Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів і молодих учених, Донецьк, 2006. – Донецьк: ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2006. – С. 58-59.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5148 |
|
Language |
other
|
|