Запис Детальніше

SWOT-аналіз як основа формування маркетингової політики підприємства

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title SWOT-аналіз як основа формування маркетингової політики підприємства
SWOT-анализ как основа формирования маркетинговой политики предприятия
SWOT-analysis as basis for forming of marketing policy enterprise
 
Creator Капінус, Л. В.
Сологуб, О. П.
Капинус, Л. В.
Сологуб, Е. П.
Kapinus, L.
Sologub, O.
 
Subject SWOT-аналіз
SWOT-анализ
SWOT-analysis
маркетингова політика підприємства
маркетинговая политика предприятия
marketing policy enterprise
 
Date 2012-12-28T08:24:33Z
2012-12-28T08:24:33Z
2006
 
Type Thesis
 
Identifier Капінус, Л. В. SWOT-аналіз як основа формування маркетингової політики підприємства / Л. В. Капінус, О. П. Сологуб // Тези доповідей і виступів ІІІ Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів і молодих учених, Донецьк, 2006. – Донецьк: ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2006. – С. 58-59.
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5148
 
Language other