Багатофакторний аналіз показників здоров’я та формування особистості дітей шкільного віку
Цифровий Репозиторій - Інтелектуальні Фонди Буковинського державного медичного університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Багатофакторний аналіз показників здоров’я та формування особистості дітей шкільного віку
|
|
Creator |
Хільчевська, Вікторія Станіславівна
|
|
Subject |
діти шкільного віку
оцінка стану здоров’я фізичний розвиток формування особистості розумова працездатність психоемоційний розвиток перцентильні стандарти критичні вікові періоди |
|
Description |
Дисертація присвячена проблемі росту та розвитку дітей шкільного віку. В основі роботи лежить комплексний міждисциплінарний підхід до оцінки стану здоров’я дитини на підставі вивчення показників захворюваності, фізичного, розумового та психоемоційного розвитку, становлення їх особистості. Для ряду показників розумової працездатності та психоемоційного статусу розроблено сучасні графічні форми перцентильних вікових стандартів. В результаті комплексного обстеження виявлено віко-статеві групи дітей із зменшеними адаптаційними можливостями та визначені критичні вікові періоди по порушенню гармонійності розвитку. Так, критичним віком для виникнення психоемоційних порушень є 13 років у обох статей і 16 років для дівчат внаслідок загострення негативних емоціональних рис. Для становлення особистості такими віковими періодами є 10 і 13 років для обох статей, 15-16 років для юнаків, за рахунок недорозвиненості особистісних якостей та заниженої самооцінки. Основні складові особистості школярів вивчені у взаємозв’язку із біологічними, соціально-побутовими, сімейними факторами, способом їх життя, що дозволило визначити роль соматичного стану і мікросоціального статусу у її формуванні. |
|
Publisher |
Буковинська державна медична академія
|
|
Date |
2011-12-26T14:07:09Z
2011-12-26T14:07:09Z 2001-02-08 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
УДК 616.825.2-053.4:88
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/240 |
|
Language |
other
|
|