Запис Детальніше

Роль педагогічного спілкування в системі медичної освіти згідно з контекстом Болонського процесу

Цифровий Репозиторій - Інтелектуальні Фонди Буковинського державного медичного університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль педагогічного спілкування в системі медичної освіти згідно з контекстом Болонського процесу
 
Creator Пішак, Василь Павлович
Польовий, Віктор Павлович
Зорій, Ніна Іванівна
Польова, Світлана Петрівна
 
Description За допомогою авторських анкет проведений кореляційний аналіз якостей викладачів, оцінених 1252 студентами Буковинського державного медичного університету за 2001-2004 рр. Встановлено, що найбільш значущими для студента якостями викладача с: безкорисливість (92 %), чесність (89 %), порядність (83,2 %).
Кафедра загальної хірургії, кафедра медичної біології, генетики та фармацевтичної ботаніки, кафедра психології та соціології
 
Publisher Медична освіта
 
Date 2012-04-27T08:27:39Z
2012-04-27T08:27:39Z
2009
 
Type Article
 
Identifier УДК61 :318 + 318.147
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/708
 
Language other