Запис Детальніше

Роль і місце середніх загальноосвітніх навчальних закладів у структурі системи освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії

Цифровий Репозиторій - Інтелектуальні Фонди Буковинського державного медичного університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль і місце середніх загальноосвітніх навчальних закладів у структурі системи освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії
 
Creator Горенко, Надія Сергіївна
 
Subject Буковина
Австрія
середня освіта
інтелектуальний фільтр
 
Description У статті автор розглядає систему шкіл Буковини кінця XVIII - початку XX cm. як взаємодію дошкільної, початкової, середньої та вищої ланок, між якими існував певний спосіб закономірного зв'язку. Місце ланки загальної середньої освіти було промі.'жним МІЖ базовим початковим і елітним вигцим ступенями тогочасної освіти. Здійснюючи фундаментальну загальноосвітню підготовку на базі початкової освіти і проводячи .усорсткий відбір і відсів невстигаючих у процесі їх підготовки до навчання у ВИЗ, середні школи у такий спосіб виконували роль інтелектуального фільтру для Буковини.
 
Publisher Науковий вісник Чернівецького університету: Історія. Політичні науки. Міжнародні відносини. 2011. Вип. 583-584
 
Date 2012-07-04T10:22:54Z
2012-07-04T10:22:54Z
2011
 
Type Article
 
Identifier УДК 94(477.83)"18":821.161.2.09
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2551
 
Language other