Роль і місце середніх загальноосвітніх навчальних закладів у структурі системи освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії
Цифровий Репозиторій - Інтелектуальні Фонди Буковинського державного медичного університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль і місце середніх загальноосвітніх навчальних закладів у структурі системи освіти Буковини за часів її перебування у складі Австрії
|
|
Creator |
Горенко, Надія Сергіївна
|
|
Subject |
Буковина
Австрія середня освіта інтелектуальний фільтр |
|
Description |
У статті автор розглядає систему шкіл Буковини кінця XVIII - початку XX cm. як взаємодію дошкільної, початкової, середньої та вищої ланок, між якими існував певний спосіб закономірного зв'язку. Місце ланки загальної середньої освіти було промі.'жним МІЖ базовим початковим і елітним вигцим ступенями тогочасної освіти. Здійснюючи фундаментальну загальноосвітню підготовку на базі початкової освіти і проводячи .усорсткий відбір і відсів невстигаючих у процесі їх підготовки до навчання у ВИЗ, середні школи у такий спосіб виконували роль інтелектуального фільтру для Буковини.
|
|
Publisher |
Науковий вісник Чернівецького університету: Історія. Політичні науки. Міжнародні відносини. 2011. Вип. 583-584
|
|
Date |
2012-07-04T10:22:54Z
2012-07-04T10:22:54Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
УДК 94(477.83)"18":821.161.2.09
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/2551 |
|
Language |
other
|
|