Essence and necessity of marketing of the country
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Essence and necessity of marketing of the country
|
|
Creator |
Могильна, Наталія Олексіївна
Могильная, Наталия Алексеевна Mohylna, Nataliia Oleksiivna Омельяненко, Віталій Анатолійович Омельяненко, Виталий Анатольевич Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych |
|
Subject |
маркетинг країни
рейтинг імідж інвестиції |
|
Description |
This article is devoted to the essence of marketing of the country and its need for modern conditions. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29847 |
|
Publisher |
Черноморье
|
|
Date |
2013-01-08T08:53:17Z
2013-01-08T08:53:17Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Mogilna, N.A. Essence and necessity of marketing of the country [Text] / N.A. Mogilna, V.A. Omelyanenko // Сборник научных трудов по материалам международной научно-практической конференции «Современные направления теоретических и прикладных исследований - 2010», Том 12 «Экономика». – Одесса: Черноморье, 2010. – с.26-28.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29847 |
|
Language |
en
|
|