Запис Детальніше

Управління брендом в умовах інноваційного розвитку промислових підприємств

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління брендом в умовах інноваційного розвитку промислових підприємств
Управление брендом в условиях инновационного развития промышленных предприятий
Brand management in the innovative development of industrial enterprises
 
Creator Тєлєтов, Олександр Сергійович
Телетов, Александр Сергеевич
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Івашова, Надія Василівна
Ивашова, Надежда Васильевна
Ivashova, Nadiia Vasylivna
 
Subject бренд
innovations
этапы управления брендом
етапи управління брендом
бренд-платформа
система комунікацій
система ідентифікації бренда,
ребрендинг
brand
brand management
brand identification
brandin
process of brand management
rebranding
 
Description В статті запропоновано удосконалений підхід до управління брендом промислового підприємств в умовах інноваційного розвитку. Досліджено сутність кожного із етапів. Запропонований концептуальний підхід до формування бренду промислового підприємства, на відміну від існуючих, враховує промислову специфіку, а також передбачає комплексний і послідовний підхід до створення бренду з урахуванням його повного життєвого циклу: розробки, виведення на ринок, розвитку, ребрендингу, вилучення з ринку та передбачає узгодження концепції бренда із складовими комплексу маркетингу підприємства.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29873
В статье предложен усовершенствованный подход к управлению брендом промышленного предприятий в условиях инновационного развития. Исследована сущность каждого из этапов. Предложенный концептуальный подход к формированию бренда промышленного предприятия, в отличие от существующих, учитывает промышленную специфику, а также предусматривает комплексный и последовательный подход к созданию бренда с учетом его полного жизненного цикла: разработки, вывода на рынок, развития, ребрендинга, изъятия с рынка и предусматривает согласование концепции бренда с составляющими комплекса маркетинга предприятия.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29873
The paper proposed an improved approach to brand management in the innovative development of industrial enterprises. The essence of each of the stages. The conceptual approach to the formation of brand industrial enterprises, in contrast to existing ones, taking into account industrial specificity, and provides a comprehensive and consistent approach to brand building considering its entire life cycle: development, time to market, development, rebranding, withdrawal from the market and provides agreement with the concept of brand components of the marketing company.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29873
 
Publisher Хмельницький національний університет
 
Date 2013-01-09T08:10:32Z
2013-01-09T08:10:32Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Тєлєтов О.С. Управління брендом в умовах інноваційного розвитку промислових підприємств / О.С. Тєлєтов, Н.В. Івашова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки – 2012. – № 5. – Т.3. – С. 88-93.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29873
 
Language uk