Маркетинг в антикризовому менеджменті
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг в антикризовому менеджменті
|
|
Creator |
Мельник, Юлія Миколаївна
Мельник, Юлия Николаевна Melnyk, Yuliia Mykolaivna Міцура, Олена Олексіївна Мицура, Елена Алексеевна Mitsura, Olena Oleksiivna |
|
Subject |
маркетинг
|
|
Description |
У реальному житті найчастіше не вдається розробити надійні антикризові заходи, які б зі 100 % імовірністю запобігли кризі. Це пояснюється наявністю таких чинників, як динамічність, складність, невизначеність середовища, брак методичних розробок щодо ідентифікації кризових явищ та кваліфікованих кадрів та обмеженістю методів впливу на кризи (нестача коштів та інформації, недоліки в системі страхування тощо), які не дають змоги передбачати варіанти розвитку подій. При цьому відсутність цілеспрямованого впливу на кризові явища загрожує підприємству руйнуванням та ліквідацією. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29892 |
|
Publisher |
Вид-во СумДУ
|
|
Date |
2013-01-09T11:35:50Z
2013-01-09T11:35:50Z 2012 |
|
Type |
Learning Object
|
|
Identifier |
Мельник, Ю.М.
Маркетинг в антикризовому менеджменті: для студ. фак-ту економіки та менеджменту спец. 7 (8).03050701 "Маркетинг" денної форми навчання / Ю.М. Мельник, О.О. Міцура. - Суми: СумДУ, 2012. - 116 с.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29892 |
|
Language |
uk
|
|