Запис Детальніше

Маркетинг в антикризовому менеджменті

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг в антикризовому менеджменті
 
Creator Мельник, Юлія Миколаївна
Мельник, Юлия Николаевна
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Міцура, Олена Олексіївна
Мицура, Елена Алексеевна
Mitsura, Olena Oleksiivna
 
Subject маркетинг
 
Description У реальному житті найчастіше не вдається розробити надійні антикризові заходи, які б зі 100 % імовірністю запобігли кризі. Це пояснюється наявністю таких чинників, як динамічність, складність, невизначеність середовища, брак методичних розробок щодо ідентифікації кризових явищ та кваліфікованих кадрів та обмеженістю методів впливу на кризи (нестача коштів та інформації, недоліки в системі страхування тощо), які не дають змоги передбачати варіанти розвитку подій. При цьому відсутність цілеспрямованого впливу на кризові явища загрожує підприємству руйнуванням та ліквідацією.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29892
 
Publisher Вид-во СумДУ
 
Date 2013-01-09T11:35:50Z
2013-01-09T11:35:50Z
2012
 
Type Learning Object
 
Identifier Мельник, Ю.М. Маркетинг в антикризовому менеджменті: для студ. фак-ту економіки та менеджменту спец. 7 (8).03050701 "Маркетинг" денної форми навчання / Ю.М. Мельник, О.О. Міцура. - Суми: СумДУ, 2012. - 116 с.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29892
 
Language uk