Запис Детальніше

Управління маркетинговими ризиками інновацій

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління маркетинговими ризиками інновацій
Управление маркетинговыми рисками инноваций
Management of innovations marketing risks
 
Creator Лабурцева, Олена Іванівна
 
Subject інновації
ризик
маркетингові ризики інновацій
кількісна оцінка ризику
ставлення до ризику
инновации
риск
маркетинговые риски инноваций
количественная оценка риска
отношение к риску
innovations
risk
marketing risks of innovations
quantitative estimation of risk
attitude toward risk
 
Description У статті розглянуто сутність інноваційного ризику. Показано, що однією з провідних його складових є маркетинговий ризик, тобто ризик того, що новий товар чи послуга не знайде достатнього попиту на ринку. Запропонована методика кількісної оцінки маркетингового ризику інновацій, що дозволяє науково обґрунтовувати управлінські рішення, спрямовані на забезпечення оптимального співвідношення сподіваного прибутку та ризику.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29897
В статье рассмотрена сущность инновационного риска. Показано, что одной из главных его составляющих выступает маркетинговый риск, а именно риск того, что новый товар или услуга не найдет достаточного спроса на рынке. Предложена методика количественной оценки маркетингового риска инноваций, что позволяет научно обосновывать управленческие решения, направленные на обеспечение оптимального соотношения ожидаемой прибыли и риска.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29897
In article the essence of innovative risk is considered. It is shown that one of its main components is marketing risk, namely risk that a new commodity or service will not find sufficient demand at the market. The method of innovations marketing risk quantitative estimation is offered, that allows scientifically to ground administrative decisions, directed on providing optimum correlation of the expected profit and risk.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29897
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2013-01-10T10:40:18Z
2013-01-10T10:40:18Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Лабурцева, О.І. Управління маркетинговими ризиками інновацій [Текст] / О.І. Лабурцева // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - №4. - С.15-22.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29897
 
Language uk