Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей
Маркетингове дослідження впливу інновацій в упаковці на свідомість споживачів The marketing researching to impact of innovations in packaging on the minds of consumers |
|
Creator |
Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна Bilovodska, Olena Anatoliivna Михайленко, Дарья Александровна |
|
Subject |
упаковка
пищевая продукция инновации маркетинговое исследование поведение потребителей харчова продукція інновації маркетингове дослідження поведінка споживачів packaging food products innovation market research consumer behavior |
|
Description |
Розглянуто інноваційні підходи до упаковки харчової продукції, проведено маркетингове дослідження для визначення впливу упаковки різних груп харчової продукції на споживчий вибір і сприйняття споживачами інновацій в упаковці. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29900 Рассмотрены инновационные подходы к упаковке пищевой продукции, проведено маркетинговое исследование для определения влияния упаковки различных групп пищевой продукции на потребительский выбор и восприятия потребителями инноваций в упаковке. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29900 Considered innovative approaches to packaging food products, conducted market research to determine the effects of different groups of food packaging products to consumer choice and consumers' perception of innovation in packaging. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29900 |
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2013-01-10T11:32:16Z
2013-01-10T11:32:16Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Беловодская, Е.А. Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей [Текст] / Е.А. Беловодская, Д.А. Михайленко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 34-42.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29900 |
|
Language |
ru
|
|