Запис Детальніше

Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей
Маркетингове дослідження впливу інновацій в упаковці на свідомість споживачів
The marketing researching to impact of innovations in packaging on the minds of consumers
 
Creator Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Михайленко, Дарья Александровна
 
Subject упаковка
пищевая продукция
инновации
маркетинговое исследование
поведение потребителей
харчова продукція
інновації
маркетингове дослідження
поведінка споживачів
packaging
food products
innovation
market research
consumer behavior
 
Description Розглянуто інноваційні підходи до упаковки харчової продукції, проведено маркетингове дослідження для визначення впливу упаковки різних груп харчової продукції на споживчий вибір і сприйняття споживачами інновацій в упаковці.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29900
Рассмотрены инновационные подходы к упаковке пищевой продукции, проведено маркетинговое исследование для определения влияния упаковки различных групп пищевой продукции на потребительский выбор и восприятия потребителями инноваций в упаковке.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29900
Considered innovative approaches to packaging food products, conducted market research to determine the effects of different groups of food packaging products to consumer choice and consumers' perception of innovation in packaging.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29900
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2013-01-10T11:32:16Z
2013-01-10T11:32:16Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Беловодская, Е.А. Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей [Текст] / Е.А. Беловодская, Д.А. Михайленко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 34-42.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29900
 
Language ru