Модель спроса на продукцию предприятия, учитывающая фактор потребительских ожиданий
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Модель спроса на продукцию предприятия, учитывающая фактор потребительских ожиданий
Модель попиту на продукцію підприємства, що враховує фактор споживчих очікувань Demand model for production of an enterprise taking into account factor of consumer expectations |
|
Creator |
Потрашкова, Людмила Владимировна
|
|
Subject |
потенциал предприятия
взаимоотношения предприятия с покупателями моделирование спроса потребительские ожидания инновационная продукция потенціал підприємства взаємовідносини підприємства із покупцями моделювання попиту споживчі очікування інноваційна продукція potential of enterprise relations between enterprise and consumers model of demand consumer expectations innovative products |
|
Description |
Запропоновано динамічну математичну модель попиту на інноваційну та неінноваційну продукцію підприємства, яка дозволяє оцінити майбутній попит на основі очікувань покупців відносно якості продукції підприємства. При цьому очікування покупців розглядаються як ресурсний компонент маркетингового потенціалу підприємства, що формується тривалий час під впливом характеристик продукції підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29901 Предложена динамическая математическая модель спроса на инновационную и неинновационную продукцию предприятия, позволяющая оценить будущий спрос на основе учета потребительских ожиданий относительно качества продукции предприятия. При этом потребительские ожидания рассматриваются как ресурсный компонент маркетингового потенциала предприятия, формирующийся продолжительное время под влиянием характеристик продукции предприятия. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29901 This article presents a dynamic mathematical model of demand for innovative and uninnovative production of enterprises. The model allows to estimate future demand as a result of consumer expectations of production quality. Consumer expectations are considered as the resource component of enterprise marketing potential. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29901 |
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2013-01-10T11:38:15Z
2013-01-10T11:38:15Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Потрашкова, Л.В. Модель спроса на продукцию предприятия, учитывающая фактор потребительских ожиданий [Текст] / Л.В. Потрашкова // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 51-57.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29901 |
|
Language |
ru
|
|