Маркетингові інновації: теоретико-методичні засади та досвід упровадження в країнах ЄС
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові інновації: теоретико-методичні засади та досвід упровадження в країнах ЄС
Маркетинговые инновации: теоретико-методические основы и опыт внедрения в странах ЕС Mаrketing innovations: theoretical and methodical foundations and experience of implementation at EU countries |
|
Creator |
Тараненко, Ірина Всеволодівна
|
|
Subject |
маркетингові інновації
організаційні інновації технологічні інновації дослідження та розробки маркетинговий метод маркетинговые инновации организационные инновации технологические инновации исследования и разработки маркетинговый метод marketing innovations organizational innovations technological innovations R&D marketing method |
|
Description |
Узагальнено теоретико-методичні засади дослідження маркетингових інновацій. Установлено, що впровадження маркетингових інновацій є доцільним, зокрема, у періоди економічної нестабільності, коли підприємства особливо гостро відчувають ресурсні обмеження. Виявлені закономірності впровадження маркетингових інновацій підприємствами країн ЄС дозволили підтвердити припущення про комплементарний характер технологічних та маркетингових інновацій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29902 Обобщены теоретико-методические основы исследования маркетинговых инноваций. Установлено, что внедрение маркетинговых инноваций целесообразно, в частности, в периоды экономической нестабильности, когда предприятия особенно остро ощущают ресурсные ограничения. Выявленные закономерности внедрения маркетинговых инноваций на предприятиях стран ЕС подтверждают предположение о комплементарном характере технологических и маркетинговых инноваций. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29902 In the article the key theoretical and methodological bases of marketing innovation research are generalized. The fact that implementation of marketing innovations is mostly appropriate at the period of economic recession when the enterprises strongly suffer from the resources’ restrictions. The defining of basis regularities of implementing the marketing innovations by the enterprises of EU countries made possible to confirm the complementary character of non–technological and marketing innovations. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29902 |
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2013-01-10T11:51:57Z
2013-01-10T11:51:57Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тараненко, І.В. Маркетингові інновації: теоретико-методичні засади та досвід упровадження в країнах ЄС [Текст] / І.В. Тараненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 58-65.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29902 |
|
Language |
uk
|
|