Запис Детальніше

Систематизація методів маркетингового ціноутворення

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Систематизація методів маркетингового ціноутворення
Систематизация методов маркетингового ценообразования
Systematization of marketing pricing methods
 
Creator Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
Рябченко, Ірина Михайлівна
 
Subject ціна
ціноутворення
методи ціноутворення
цена
ценообразование
методы ценообразования
price
pricing
methods of pricing
 
Description У статті досліджено теоретико-методичні аспекти формування маркетингового ціноутворення. Систематизовано методи маркетингового ціноутворення. Надано пропозиції щодо удосконалення процесу ціноутворення для вітчизняних промислових підприємств.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29904
В статье исследованы теоретико-методические аспекты формирования маркетингового ценообразования. Систематизировано методы маркетингового ценообразования. Предоставлены предложения по усовершенствованию процесса ценообразования для отечественных промышленных предприятий.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29904
The methodical aspects of marketing price forming are investigated in the article. Methods of marketing pricing are systematized. The suggestion on the improvement of pricing process for domestic industrial enterprises is given.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29904
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2013-01-10T12:07:19Z
2013-01-10T12:07:19Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Божкова, В.В. Систематизація методів маркетингового ціноутворення [Текст] / В.В. Божкова, І.М. Рябченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 74-80.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29904
 
Language uk