Етичний маркетинг як концепція маркетингової діяльності
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Етичний маркетинг як концепція маркетингової діяльності
Этический маркетинг как концепция маркетинговой деятельности Ethical marketing as a marketing concept |
|
Creator |
Решетнікова, Ірина Леонідівна
|
|
Subject |
соціально відповідальний маркетинг
концепція етичного маркетингу стійкий розвиток стійке споживання етичні інструменти социально ответственный маркетинг концепция этического маркетинга устойчивое развитие устойчивое потребление этические инструменты social responsible marketing ethical marketing concept stable growth stable consumption ethical instruments |
|
Description |
Етичний маркетинг розглядається як складова соціально відповідальної діяльності підприємства і самостійна маркетингова концепція. Уточнюються співвідношення цих понять, категоріальний апарат етичного маркетингу. Запропоновано логічний ланцюг категорій, пов’язаних із забезпеченням соціально відповідальної діяльності підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29906 Этический маркетинг рассматривается как составляющая социально ответственной деятельности предприятия и самостоятельная маркетинговая концепция. Уточняется соотношение этих понятий, категориальный аппарат этического маркетинга. Предложено логическую цепь категорий, связанных с обеспечением социально ответственной деятельности предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29906 Ethical marketing considers being a part of enterprise social responsibility and an independent marketing concept. The correlation of these concepts and category instruments are being clarified. The logical chain of these categories, linked to the support of the social responsible corporate activities, is proposed When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29906 |
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2013-01-10T12:23:23Z
2013-01-10T12:23:23Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Решетнікова, І.Л. Етичний маркетинг як концепція маркетингової діяльності [Текст] / І.Л. Решетнікова // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 91-96.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29906 |
|
Language |
uk
|
|