Запис Детальніше

Етичний маркетинг як концепція маркетингової діяльності

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Етичний маркетинг як концепція маркетингової діяльності
Этический маркетинг как концепция маркетинговой деятельности
Ethical marketing as a marketing concept
 
Creator Решетнікова, Ірина Леонідівна
 
Subject соціально відповідальний маркетинг
концепція етичного маркетингу
стійкий розвиток
стійке споживання
етичні інструменти
социально ответственный маркетинг
концепция этического маркетинга
устойчивое развитие
устойчивое потребление
этические инструменты
social responsible marketing
ethical marketing concept
stable growth
stable consumption
ethical instruments
 
Description Етичний маркетинг розглядається як складова соціально відповідальної діяльності підприємства і самостійна маркетингова концепція. Уточнюються співвідношення цих понять, категоріальний апарат етичного маркетингу. Запропоновано логічний ланцюг категорій, пов’язаних із забезпеченням соціально відповідальної діяльності підприємств.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29906
Этический маркетинг рассматривается как составляющая социально ответственной деятельности предприятия и самостоятельная маркетинговая концепция. Уточняется соотношение этих понятий, категориальный аппарат этического маркетинга. Предложено логическую цепь категорий, связанных с обеспечением социально ответственной деятельности предприятий.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29906
Ethical marketing considers being a part of enterprise social responsibility and an independent marketing concept. The correlation of these concepts and category instruments are being clarified. The logical chain of these categories, linked to the support of the social responsible corporate activities, is proposed
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29906
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2013-01-10T12:23:23Z
2013-01-10T12:23:23Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Решетнікова, І.Л. Етичний маркетинг як концепція маркетингової діяльності [Текст] / І.Л. Решетнікова // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 91-96.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29906
 
Language uk