Социальный маркетинг и социальная ответственность бизнеса: взаимосвязи и результаты
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Социальный маркетинг и социальная ответственность бизнеса: взаимосвязи и результаты
Соціальний маркетинг і соціальна відповідальність бізнесу: взаємозв’язки й результати Social marketing and social responsibility of the business: intercoupling and results |
|
Creator |
Шталь, Татьяна Валериевна
Тищенко, Оксана Олеговна |
|
Subject |
социальный маркетинг
социальная ответственность бизнеса факторы ответственности бизнеса эффективность стратегии развития конкурентоспособность предприятия соціальний маркетинг соціальна відповідальність бізнесу фактори відповідальності бізнесу ефективність стратегії розвитку конкурентоспроможність підприємства social marketing social responsibility of business factors of business responsibility efficiency development strategies enterprise competitiveness |
|
Description |
У статті розглянуто проблематику використання концепції соціально орієнтованого маркетингу, проблеми забезпечення соціальної відповідальності бізнес-структур і забезпечення конкурентоспроможності як критерію ефективності соціально орієнтованих маркетингових програм. Автор не тільки ставить завдання встановити відповідність між зазначеними категоріями, але й виявити критерій ефективності соціально орієнтованих маркетингових рішень. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29907 В статье рассмотрены проблематика использования концепции социально ориентированного маркетинга, проблемы обеспечения социальной ответственности бизнес-структур и обеспечения конкурентоспособности как критерия эффективности социально ориентированных маркетинговых программ. Автор не только ставит задачу установить соответствие между указанными категориями, но и выявить критерий эффективности социально ориентированных маркетинговых решений. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29907 In article is considered problem of social marketing concepts use, problems of provision business-structures to social responsibility and competitiveness provision as criterion to efficiency social-oriented marketing programs. Author not only sets the problem install the correspondence between specified category, but also reveal the criterion to social-directed marketing decisions efficiency. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29907 |
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2013-01-10T12:53:31Z
2013-01-10T12:53:31Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шталь, Т.В. Социальный маркетинг и социальная ответственность бизнеса: взаимосвязи и результаты [Текст] / Т.В. Шталь, О.О. Тищенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 97-104.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29907 |
|
Language |
ru
|
|