Запис Детальніше

Особливості формування та просування дитячого бренда

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості формування та просування дитячого бренда
Особенности формирования и продвижение детского бренда
Features of formation and advancement of children's brand
 
Creator Шубін, Олександр Олександрович
Кривоніс, Аліна Олександрівна
 
Subject бренд
брендинг
дитячий бренд
цільова аудиторія
просування
споживчий ринок
торгова марка
ефективність брендингу
детский бренд
целевая аудитория
продвижение
потребительский рынок
торговая марка
эффективность брендинга
brand
branding
kids brand
target audience
promotion
consumer market
brand
branding effectiveness
 
Description У статті обґрунтовано роль маркетингових досліджень у формуванні дитячого бренда, проаналізовано дитячий ринок споживчих товарів, проведено вікове сегментування дитячої аудиторії.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29908
В статье обоснована роль маркетинговых исследований в формировании детского бренда, проанализирован детский рынок потребительских товаров, проведено возрастное сегментирование детской аудитории.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29908
In article the role of marketing researches in formation of a children's brand is proved, the children's market of consumer goods is analysed, age segmentation of children's audience is done.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29908
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2013-01-10T13:03:51Z
2013-01-10T13:03:51Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Шубін, О.О. Особливості формування та просування дитячого бренда [Текст] / О.О. Шубін, А.О. Кривоніс // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С.105-111.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29908
 
Language uk