Особливості формування та просування дитячого бренда
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості формування та просування дитячого бренда
Особенности формирования и продвижение детского бренда Features of formation and advancement of children's brand |
|
Creator |
Шубін, Олександр Олександрович
Кривоніс, Аліна Олександрівна |
|
Subject |
бренд
брендинг дитячий бренд цільова аудиторія просування споживчий ринок торгова марка ефективність брендингу детский бренд целевая аудитория продвижение потребительский рынок торговая марка эффективность брендинга brand branding kids brand target audience promotion consumer market brand branding effectiveness |
|
Description |
У статті обґрунтовано роль маркетингових досліджень у формуванні дитячого бренда, проаналізовано дитячий ринок споживчих товарів, проведено вікове сегментування дитячої аудиторії. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29908 В статье обоснована роль маркетинговых исследований в формировании детского бренда, проанализирован детский рынок потребительских товаров, проведено возрастное сегментирование детской аудитории. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29908 In article the role of marketing researches in formation of a children's brand is proved, the children's market of consumer goods is analysed, age segmentation of children's audience is done. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29908 |
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2013-01-10T13:03:51Z
2013-01-10T13:03:51Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шубін, О.О. Особливості формування та просування дитячого бренда [Текст] / О.О. Шубін, А.О. Кривоніс // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С.105-111.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29908 |
|
Language |
uk
|
|