Запис Детальніше

Впровадження третього циклу вищої освіти - ключ до успіху Болонського процесу

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Винницький, Михайло
Wynnyckyj, Mychailo
 
Date 2013-01-11T11:31:23Z
2013-01-11T11:31:23Z
2008
 
Identifier Винницький М. І. Впровадження третього циклу вищої освіти - ключ до успіху Болонського процесу / Михайло Винницький // Вища школа. - 2008. - № 12. - С. 20-27.
http://www.ekmair.ukma.kiev.ua/handle/123456789/2009
 
Description Загалом маємо визнати, що Україна наразі не готова до фронтального впровадження структурованих докторських програм підготовки "докторів філософії" (PhD) описаного вище європейського типу. На перешкоді — і брак належного досвіду, і чинні законодавчі норми, сила яких підкріплена природною інерцією традиційних поглядів керівників ВАК, НАН України, МОН та деяких видатних викладачів і науковців. Через те, гадаємо, кож-ний "локальний успіх" у вигляді новітніх програм, які є докторськими за своєю суттю (а не за фактом свого перейменування з "кандидатських-аспірантських"), набуває особливої загальнодержавної ваги. Тому попри всі очевидні й неочевидні труднощі у НаУКМА з вересня 2008 року і розпо-чато експеримент з упровадження структурованих докторських програм відповідно до вимог ЄЄОНП. Так, за відсутності повномасштабної підтримки з боку держави ці програми існують паралельно з традиційною системою здобуття наукових ступенів: докторанти НаУКМА у переважній більшості також є аспірантами і виконують вимоги традиційної аспірантури на додаток до вимог своєї докторської програми. Мета нашого проекту — набути досвіду, який із часом може бути розумно поширений на інші ВНЗ України. Є надія, що Докторська школа НаУКМА зможе стати базою для визначення моделі функціонування аспірантури нового типу — а разом з нею визначить новий тип ВНЗ.
 
Language ua
 
Subject освіта
докторські програми
education
PhD
 
Title Впровадження третього циклу вищої освіти - ключ до успіху Болонського процесу
 
Type Article
 
Relation Вища школа. - 2008. - № 12.