Запис Детальніше

Управління онлайн-репутацією: теоретичні засади та методичні підходи

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління онлайн-репутацією: теоретичні засади та методичні підходи
Управление онлайн-репутацией: теоретические основы и методические подходы
On-line reputation management: theoretical bases and methodological approaches
 
Creator Міцура, Олена Олексіївна
Мицура, Елена Алексеевна
Mitsura, Olena Oleksiivna
Хижняк, Марина Олексіївна
 
Subject імідж
репутація
on-line-репутація
репутаційний менеджмент
репутаційний капітал
ORM
інформація
имидж
репутация
on-line-репутация
репутационный менеджмент
репутационный капитал
ORM
информация
image
reputation
on-line reputation
reputation management
reputation capital
ORM
information
 
Description У статті розглянуто поняття «репутаційний менеджмент» та зв’язок його основних елементів, визначено структуру репутаційного капіталу та у його складі виділено управління онлайн-репутацією (ORM) в окремий вид діяльності.Сформульовано поняття ORM, досліджено його структуру та вивчено особливості впровадження, визначені основні етапи та майданчики для ORM-компанії.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29910
В статье рассмотрено понятие «репутационный менеджмент» и связь его основных элементов, определена структура репутационного капитала и в его составе выделено управление онлайн-репутацией (ORM) в отдельный вид деятельности. Сформулировано понятие ORM, исследована его структура и изучены особенности внедрения, определены основные этапы и площадки для ORM-компании.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29910
The paper considers the concept of “reputation management” and the relationship of its basic elements, the structure of a reputational capital is defined and online reputation management (ORM) is allocated in a separate activity. Also in the article notion of ORM is formed, it was studied its structure and characteristics of implementation, defined milestones and media platforms for ORM company.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29910
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2013-01-10T13:55:35Z
2013-01-10T13:55:35Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Міцура, О.О. Управління онлайн-репутацією: теоретичні засади та методичні підходи [Текст] / О.О. Міцура, М.О. Хижняк // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 121-129.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29910
 
Language uk