Управління онлайн-репутацією: теоретичні засади та методичні підходи
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління онлайн-репутацією: теоретичні засади та методичні підходи
Управление онлайн-репутацией: теоретические основы и методические подходы On-line reputation management: theoretical bases and methodological approaches |
|
Creator |
Міцура, Олена Олексіївна
Мицура, Елена Алексеевна Mitsura, Olena Oleksiivna Хижняк, Марина Олексіївна |
|
Subject |
імідж
репутація on-line-репутація репутаційний менеджмент репутаційний капітал ORM інформація имидж репутация on-line-репутация репутационный менеджмент репутационный капитал ORM информация image reputation on-line reputation reputation management reputation capital ORM information |
|
Description |
У статті розглянуто поняття «репутаційний менеджмент» та зв’язок його основних елементів, визначено структуру репутаційного капіталу та у його складі виділено управління онлайн-репутацією (ORM) в окремий вид діяльності.Сформульовано поняття ORM, досліджено його структуру та вивчено особливості впровадження, визначені основні етапи та майданчики для ORM-компанії. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29910 В статье рассмотрено понятие «репутационный менеджмент» и связь его основных элементов, определена структура репутационного капитала и в его составе выделено управление онлайн-репутацией (ORM) в отдельный вид деятельности. Сформулировано понятие ORM, исследована его структура и изучены особенности внедрения, определены основные этапы и площадки для ORM-компании. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29910 The paper considers the concept of “reputation management” and the relationship of its basic elements, the structure of a reputational capital is defined and online reputation management (ORM) is allocated in a separate activity. Also in the article notion of ORM is formed, it was studied its structure and characteristics of implementation, defined milestones and media platforms for ORM company. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29910 |
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2013-01-10T13:55:35Z
2013-01-10T13:55:35Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Міцура, О.О. Управління онлайн-репутацією: теоретичні засади та методичні підходи [Текст] / О.О. Міцура, М.О. Хижняк // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 121-129.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29910 |
|
Language |
uk
|
|