Запис Детальніше

Оцінка ефективності брендингу: функціональний підхід

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка ефективності брендингу: функціональний підхід
Оценка эффективности брендинга: функциональный подход
Assessment of branding effectiveness: functional approach
 
Creator Файвішенко, Діана Сергіївна
 
Subject бренд
брендинг
методологія
принципи розрахунку
теоретичні аспекти брендингу
ефективність брендингу
функціональний підхід
методология
принципы расчета
теоретические аспекты брендинга
эффективность брендинга
функциональный подход
brand
branding
methodology
principles calculation
theoretical aspects of branding
branding effectiveness
functional approach
 
Description У статті розкриті теоретичні аспекти брендингу, обґрунтовано доцільність застосування функціонального підходу, що є методологічною основою для оцінки ефективності бренда.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29912
В статье раскрыты теоретические аспекты брендинга, обоснована целесообразность применения функционального подхода, который является методологической основой для оценки эффективности бренда.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29912
The article describes theoretical aspects of branding, feasibility of functional approach as the methodological basis for evaluating the effectiveness of brand is proved.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29912
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2013-01-10T14:10:58Z
2013-01-10T14:10:58Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Файвішенко, Д.С. Оцінка ефективності брендингу: функціональний підхід [Текст] / Д.С. Файвішенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 136-142.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29912
 
Language uk