Оцінка ефективності брендингу: функціональний підхід
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінка ефективності брендингу: функціональний підхід
Оценка эффективности брендинга: функциональный подход Assessment of branding effectiveness: functional approach |
|
Creator |
Файвішенко, Діана Сергіївна
|
|
Subject |
бренд
брендинг методологія принципи розрахунку теоретичні аспекти брендингу ефективність брендингу функціональний підхід методология принципы расчета теоретические аспекты брендинга эффективность брендинга функциональный подход brand branding methodology principles calculation theoretical aspects of branding branding effectiveness functional approach |
|
Description |
У статті розкриті теоретичні аспекти брендингу, обґрунтовано доцільність застосування функціонального підходу, що є методологічною основою для оцінки ефективності бренда. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29912 В статье раскрыты теоретические аспекты брендинга, обоснована целесообразность применения функционального подхода, который является методологической основой для оценки эффективности бренда. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29912 The article describes theoretical aspects of branding, feasibility of functional approach as the methodological basis for evaluating the effectiveness of brand is proved. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29912 |
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2013-01-10T14:10:58Z
2013-01-10T14:10:58Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Файвішенко, Д.С. Оцінка ефективності брендингу: функціональний підхід [Текст] / Д.С. Файвішенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 136-142.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29912 |
|
Language |
uk
|
|