Запис Детальніше

Методологічні засади цільової ринкової орієнтації підприємства

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні засади цільової ринкової орієнтації підприємства
Методологические основы целевой рыночной ориентации предприятия
Methodological foundations of target market enterprise orientation
 
Creator Карпенко, Наталія Володимирівна
 
Subject цільова ринкова орієнтація
сегментування ринку
позиціювання
методи сегментування ринку
критерії та показники оцінки цільового сегмента
суб’єкти позиціювання
етапи позиціювання
целевая рыночная ориентация
сегментирование рынка
позиционирование
методы сегментирования рынка
критерии и показатели оценки целевого сегмента рынка
субъекты позиционирования
этапы позиционирования
target market orientation
market segmentation
positioning
methods of market segmentation
criteria and indexes of target market segment estimation
subjects of positioning
stages of positioning
 
Description У статті автором визначено важливість цільової ринкової орієнтації, зміст якої ґрунтується на маркетингових засадах і передбачає взаємозв’язаність процесів сегментування ринку та позиціювання. Запропоновані методологічні засади проведення сегментування є результатом власних досліджень автора, а процес позиціювання розглядається як п’ятирівнева система, що утримує три етапи та два варіанти поведінки підприємства.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29914
В статье автором определяется важность целевой рыночной ориентации, содержание которой основывается на маркетинговых принципах и предусматривает взаимосвязанность процессов сегментирования рынка и позиционирования. Предложенные методологические принципы проведения сегментирования являются результатом собственных исследований автора, а процесс позиционирования рассматривается через пятиуровневую систему, которая содержит три этапа и два варианта поведения предприятия.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29914
In the article the author determines the importance of target market orientation maintenance which content is based on marketing principles and envisages the interrelationship of market segmentation processes and positioning. Proposed methodological principles of segmentation implementation are the result of the author’s own research, and the process of positioning is examined through the five-level system that contains three stages and two variants of organizational behavior.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29914
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2013-01-11T07:29:52Z
2013-01-11T07:29:52Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Карпенко, Н.В. Методологічні засади цільової ринкової орієнтації підприємства [Текст] / Н.В. Карпенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 154-160.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29914
 
Language uk