Запис Детальніше

Теоретико-методичні засади оцінки конкурентного середовища та конкурентної позиції підприємства на ринку

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методичні засади оцінки конкурентного середовища та конкурентної позиції підприємства на ринку
Теоретико-методические основы оценки конкурентной среды и конкурентной позиции предприятия на рынке
Theoretical-methodical bases of the competitive environment and competitive position of the enterprise in the market estimation
 
Creator Дяченко, Тетяна Анатоліївна
 
Subject конкуренція
ринкове конкурентне середовище
сила конкурентної позиції підприємства
конкуренция
рыночная конкурентная среда
сила конкурентной позиции предприятия
competition
market competitive environment
force of enterprise competitive position
 
Description Визначено поняття та взаємозв’язок ринкового конкурентного середовища та сили конкурентної позиції підприємства. Виявлено суб’єкти й чинники, що впливають на них. Розроблено методичний підхід до їхньої оцінки.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29920
Определены понятия и взаимосвязь рыночной конкурентной среды и силы конкурентной позиции предприятия. Выявлены субъекты и факторы, влияющие на них. Разработан методический подход к их оценке.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29920
The concepts of market competitive environment, force of a competitive position of the enterprise and the connection between its terms have been defined. The subjects and factors that affect them have been discovered. The methodical approach of their estimation has been developed.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29920
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2013-01-11T08:44:36Z
2013-01-11T08:44:36Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Дяченко, Т.А. Теоретико-методичні засади оцінки конкурентного середовища та конкурентної позиції підприємства на ринку [Текст] / Т.А. Дяченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С.203-208.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29920
 
Language uk