Теоретико-методичні засади оцінки конкурентного середовища та конкурентної позиції підприємства на ринку
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретико-методичні засади оцінки конкурентного середовища та конкурентної позиції підприємства на ринку
Теоретико-методические основы оценки конкурентной среды и конкурентной позиции предприятия на рынке Theoretical-methodical bases of the competitive environment and competitive position of the enterprise in the market estimation |
|
Creator |
Дяченко, Тетяна Анатоліївна
|
|
Subject |
конкуренція
ринкове конкурентне середовище сила конкурентної позиції підприємства конкуренция рыночная конкурентная среда сила конкурентной позиции предприятия competition market competitive environment force of enterprise competitive position |
|
Description |
Визначено поняття та взаємозв’язок ринкового конкурентного середовища та сили конкурентної позиції підприємства. Виявлено суб’єкти й чинники, що впливають на них. Розроблено методичний підхід до їхньої оцінки. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29920 Определены понятия и взаимосвязь рыночной конкурентной среды и силы конкурентной позиции предприятия. Выявлены субъекты и факторы, влияющие на них. Разработан методический подход к их оценке. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29920 The concepts of market competitive environment, force of a competitive position of the enterprise and the connection between its terms have been defined. The subjects and factors that affect them have been discovered. The methodical approach of their estimation has been developed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29920 |
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2013-01-11T08:44:36Z
2013-01-11T08:44:36Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дяченко, Т.А. Теоретико-методичні засади оцінки конкурентного середовища та конкурентної позиції підприємства на ринку [Текст] / Т.А. Дяченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С.203-208.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29920 |
|
Language |
uk
|
|