Запис Детальніше

Гармонизация управления малым бизнесом: клиентоориентированный подход

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Гармонизация управления малым бизнесом: клиентоориентированный подход
Гармонізація управління малим бізнесом: клієнтоорієнтований підхід
Harmonisation of small business management: customer-centric approach
 
Creator Толмачёв, Олег Леонидович
 
Subject малое предприятие
модель принятия управленческих решений
круг постоянно обновляемых решений
окружающая среда предприятия
интеграция функций
контролирующая функция потребителя
мале підприємство
модель прийняття управлінських рішень
коло рішень
що постійно оновлююються
навколишнє середовище підприємства
інтеграція функцій
контролююча функція споживача
small business
model of decision-making
constantly updated range of solutions
enterprise environment
integration of functions
controlling function consumers
 
Description Шлях інновацій до споживача часто є складним з багатьох причин. Одна з головних – застосування традиційних концепцій управління там, де вони погано працюють, – у малому бізнесі. Разом із невмінням інноваторів довести свою ідею до готового продукту, який користується попитом на ринку, неправильно вибрані концепції управління часто стають причинами невдач. Автор роботи досліджує нетрадиційні підходи до управління малим підприємством. Вони стали основою для розроблення моделі прийняття управлінських рішень, що постійно оновлюються. Модель враховує характерні особливості малого бізнесу і його інноваційний потенціал.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29922
Путь инноваций к потребителю часто затруднен по многим причинам. Одна из главных – применение традиционных концепций управления там, где они плохо работают, – в малом бизнесе. В сумме с неумением инноваторов от науки довести свою идею до состояния готового продукта, который востребован на рынке, они часто приводят к неудаче. Автор настоящей работы исследует нетрадиционные подходы к управлению малым предприятием. Они послужили основой для представляемой модели принятия постоянно обновляемых управленческих решений. Модель учитывает характерные особенности малого бизнеса и его инновационный потенциал.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29922
Way of innovation to the consumer is often difficult for many reasons. One of the main – the application of traditional management concepts where they do not work – in small businesses. Together with the inability of innovators from science to bring their idea to the finished product state, which is in demand in the market, traditional concepts often lead to failure. The author of this article explores innovative approaches to the management of small businesses. Innovative approaches form the basis for making model continuously updated management decisions. The model takes into account the characteristics of small business and its capacity to innovate.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29922
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2013-01-11T10:45:08Z
2013-01-11T10:45:08Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Толмачьов, О.Л. Гармонизация управления малым бизнесом: клиентоориентированный подход [Текст] / О.Л. Толмачьов // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С.217-229.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29922
 
Language ru