Формування бренд-орієнтованої системи управління промисловим підприємством
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування бренд-орієнтованої системи управління промисловим підприємством
Формирование бренд-ориентированной системы управления промышленным предприятием Formation of brand-centric industrial enterprise management |
|
Creator |
Івашова, Надія Василівна
Ивашова, Надежда Васильевна Ivashova, Nadiia Vasylivna |
|
Subject |
система управління підприємством
бренд бренд-орієнтоване управління підприємством механізм управління принципи управління корпоративна культура система управления предприятием бренд-ориентированное управление предприятием механизм управления принципы управления корпоративная культура enterprise management system brand-centric enterprise management management mechanism management principles corporate culture |
|
Description |
Статтю присвячено дослідженню сутності бренд-орієнтованого підходу до управління промисловим підприємством. Проаналізовано поняття «бренд-орієнтоване управління підприємством». Виділено складові елементи системи бренд-орієнтованого управління, проаналізовано відмінності бренд-орієнтованого підходу до управління підприємством від традиційного. Визначено принципи та запропоновано механізм бренд-орієнтованого управління. Досліджено вплив корпоративної культури на формування бренда промислового підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29932 Статья посвящена исследованию сущности бренд-ориентированного подхода к управлению промышленным предприятием. Проанализировано понятие «бренд-ориентированное управление предприятием». Выделены элементы системы бренд-ориентированного управления, проанализированы различия бренд-ориентированного подхода к управлению предприятием от традиционного подхода. Определены принципы и предложен механизм бренд-ориентированного управления. Исследовано влияние корпоративной культуры на формирование бренда промышленного предприятия. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29932 The article investigates the essence of brand-centric approach to industrial enterprise management. Analyzed of the concept of “brand-centric management”. Highlighted components of brand-centric management, analyzed the differences of brand-centric approach to management from the traditional approach. The principles and the mechanism of brand-centric management researched. The influence of corporate culture on the formation of industrial enterprise brand is investigated. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29932 |
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2013-01-11T12:20:51Z
2013-01-11T12:20:51Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Івашова, Н.В. Формування бренд-орієнтованої системи управління промисловим підприємством [Текст]/ Н.В. Івашова // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С.280 - 288.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29932 |
|
Language |
uk
|
|