Запис Детальніше

Формування бренд-орієнтованої системи управління промисловим підприємством

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування бренд-орієнтованої системи управління промисловим підприємством
Формирование бренд-ориентированной системы управления промышленным предприятием
Formation of brand-centric industrial enterprise management
 
Creator Івашова, Надія Василівна
Ивашова, Надежда Васильевна
Ivashova, Nadiia Vasylivna
 
Subject система управління підприємством
бренд
бренд-орієнтоване управління підприємством
механізм управління
принципи управління
корпоративна культура
система управления предприятием
бренд-ориентированное управление предприятием
механизм управления
принципы управления
корпоративная культура
enterprise management system
brand-centric enterprise management
management mechanism
management principles
corporate culture
 
Description Статтю присвячено дослідженню сутності бренд-орієнтованого підходу до управління промисловим підприємством. Проаналізовано поняття «бренд-орієнтоване управління підприємством». Виділено складові елементи системи бренд-орієнтованого управління, проаналізовано відмінності бренд-орієнтованого підходу до управління підприємством від традиційного. Визначено принципи та запропоновано механізм бренд-орієнтованого управління. Досліджено вплив корпоративної культури на формування бренда промислового підприємства.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29932
Статья посвящена исследованию сущности бренд-ориентированного подхода к управлению промышленным предприятием. Проанализировано понятие «бренд-ориентированное управление предприятием». Выделены элементы системы бренд-ориентированного управления, проанализированы различия бренд-ориентированного подхода к управлению предприятием от традиционного подхода. Определены принципы и предложен механизм бренд-ориентированного управления. Исследовано влияние корпоративной культуры на формирование бренда промышленного предприятия.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29932
The article investigates the essence of brand-centric approach to industrial enterprise management. Analyzed of the concept of “brand-centric management”. Highlighted components of brand-centric management, analyzed the differences of brand-centric approach to management from the traditional approach. The principles and the mechanism of brand-centric management researched. The influence of corporate culture on the formation of industrial enterprise brand is investigated.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29932
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2013-01-11T12:20:51Z
2013-01-11T12:20:51Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Івашова, Н.В. Формування бренд-орієнтованої системи управління промисловим підприємством [Текст]/ Н.В. Івашова // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С.280 - 288.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29932
 
Language uk