СТВОРЕННЯ АНІМОВАНИХ МОДЕЛЕЙ З КУРСУ ФІЗИКИ ЯК ЕЛЕМЕНТ ОСОБИСНІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ (НА ПРИКЛАДІ FLASH PROFESSIONAL CS 5)
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
СТВОРЕННЯ АНІМОВАНИХ МОДЕЛЕЙ З КУРСУ ФІЗИКИ ЯК ЕЛЕМЕНТ ОСОБИСНІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ (НА ПРИКЛАДІ FLASH PROFESSIONAL CS 5)
СОЗДАНИЕ АНИМИРОВАННЫХ МОДЕЛЕЙ ПО КУРСУ ФИЗИКИ КАК ЭЛЕМЕНТ ЛИЧНОСТНО-ОРИЕНТИРОВАННОГО ОБУЧЕНИЯ (НА ПРИМЕРЕ FLASH PROFESSIONAL CS 5) CREATION OF ANIMATED MODELS OF PHYSICS AS AN ELEMENT OF PERSONALITY-BASED LEARNING (ON THE FLASH PROFESSIONAL CS 5) |
|
Creator |
Чернега, Петро Іванович; Національний авіаційний університет
Сліпухіна, Ірина Андріївна; Національний авіаційний університет Поляєв, Євген Сергійович; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
Flash Professional CS 5; ActionScript 3.0; технології моделювання; вивчення фізики; фізичні моделі; особистнісно-орієнтоване навчання.
378.147:004.25(07) Flash Professional CS 5; ActionScript 3.0; технологии моделирования; изучение физики,; физические модели; личностно-ориентированное обучение. 378.147:004.25(07) Flash Professional CS 5; ActionScript 3.0; modeling technologies; the study of physics; physical models personality-based learning. 378.147:004.25(07) |
|
Description |
Розроблено і створено анімовані моделі з оптики, що є одним із способів реалізації особистісно-орієнтованого навчання (PBL) з використанням міжпредметних зв’язків. Проаналізовано деякі деталі процесу алгоритмізації та візуалізації фізичних задач в оболонці Flash Professional CS 5. Доведено актуальність і перспективність використання даного способу організації навчального процесу як елемента новітнього освітнього середовища
Разработаны и созданы анимированные модели по оптике, что является одним из способов реализации личностно-ориентированного обучения (PBL) с использованием межпредметных связей. Проанализированы некоторые детали процесса алгоритмизации и визуализации физических задач в оболочке Flash Professional CS 5. Доказано актуальность и перспективность использования данного способа организации учебного процесса как элемента новейшего образовательной среды. Designed and developed an animated model of optics, which is one of the ways of realization of personality-based learning (PBL) with the use of interdisciplinary connections. Analyzed some of the details of the algorithms and visualization of physical problems in the shell of Flash Professional CS 5. The relevance and prospects of using this method, the educational process as an element of modern educational environment. |
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-12-10
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/IPZ/article/view/3044
|
|
Source |
Інженерія програмного забезпечення; Том 7, № 3 (2011); 13
|
|
Language |
en
|
|