Запис Детальніше

Методичні засади визначення параметрів ринків інноваційних турпродуктів

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні засади визначення параметрів ринків інноваційних турпродуктів
Методические основы определения параметров рынков инновационных турпродуктов
Methodical basis of innovative tourism products markets options determination
 
Creator Мілютіна, Юлія Сергіївна
 
Subject дифузія інновацій
інноваційний туристичний продукт
модель Френка М. Басса
суперлідери
лідери
послідовники лідерів
коефіцієнт техніки продажу
диффузия инноваций
инновационный туристический продукт
модель Фрэнка М. Басса
суперлидеры
лидеры
последователи лидеров
коэффициент техники продаж
diffusion of innovations
innovative tourism product
Frank M. Bass model
superlidery
leaders
leaders followers
sales technique coefficient
 
Description У статті досліджено можливість застосування математичної моделі Френка М. Басса для оцінки міри та часу сприйняття споживачами інноваційного туристичного продукту. Наведено авторську класифікацію цільових споживачів інноваційних турпродуктів. Обґрунтовано необхідність адаптації моделі Френка М. Басса до потреб туристичного ринку шляхом введення коефіцієнта, який би відображав специфіку персонального продажу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29946
В статье исследована возможность применения математической модели Фрэнка М. Басса для оценки степени и времени восприятия потребителями инновационного туристического продукта. Приведена авторская классификация целевых потребителей инновационных турпродуктов. Обоснована необходимость адаптации модели Фрэнка М. Басса к потребностям туристического рынка путем введения коэффициента, который бы отражал специфику персональной продажи.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29946
The article is investigated the applicability of the Frank M. Bass mathematical model to assess extent and timing of innovative tourism product consumers' perception. An author's classification of innovative tourism products target consumers is done. The necessity of Frank M. Bass model adaption to the needs of the tourism market by introducing a factor that would reflect the personal selling specifics is proved.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29946
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2013-01-14T11:03:40Z
2013-01-14T11:03:40Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Мілютіна, Ю.С. Методичні засади визначення параметрів ринків інноваційних турпродуктів [Текст] / Ю.С. Мілютіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С.367-374.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29946
 
Language uk