Методичні засади визначення параметрів ринків інноваційних турпродуктів
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методичні засади визначення параметрів ринків інноваційних турпродуктів
Методические основы определения параметров рынков инновационных турпродуктов Methodical basis of innovative tourism products markets options determination |
|
Creator |
Мілютіна, Юлія Сергіївна
|
|
Subject |
дифузія інновацій
інноваційний туристичний продукт модель Френка М. Басса суперлідери лідери послідовники лідерів коефіцієнт техніки продажу диффузия инноваций инновационный туристический продукт модель Фрэнка М. Басса суперлидеры лидеры последователи лидеров коэффициент техники продаж diffusion of innovations innovative tourism product Frank M. Bass model superlidery leaders leaders followers sales technique coefficient |
|
Description |
У статті досліджено можливість застосування математичної моделі Френка М. Басса для оцінки міри та часу сприйняття споживачами інноваційного туристичного продукту. Наведено авторську класифікацію цільових споживачів інноваційних турпродуктів. Обґрунтовано необхідність адаптації моделі Френка М. Басса до потреб туристичного ринку шляхом введення коефіцієнта, який би відображав специфіку персонального продажу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29946 В статье исследована возможность применения математической модели Фрэнка М. Басса для оценки степени и времени восприятия потребителями инновационного туристического продукта. Приведена авторская классификация целевых потребителей инновационных турпродуктов. Обоснована необходимость адаптации модели Фрэнка М. Басса к потребностям туристического рынка путем введения коэффициента, который бы отражал специфику персональной продажи. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29946 The article is investigated the applicability of the Frank M. Bass mathematical model to assess extent and timing of innovative tourism product consumers' perception. An author's classification of innovative tourism products target consumers is done. The necessity of Frank M. Bass model adaption to the needs of the tourism market by introducing a factor that would reflect the personal selling specifics is proved. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29946 |
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2013-01-14T11:03:40Z
2013-01-14T11:03:40Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мілютіна, Ю.С. Методичні засади визначення параметрів ринків інноваційних турпродуктів [Текст] / Ю.С. Мілютіна // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С.367-374.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29946 |
|
Language |
uk
|
|