Розроблення екологічних маркетингових стратегій із урахуванням соціальної відповідальності підприємств лісового сектору
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розроблення екологічних маркетингових стратегій із урахуванням соціальної відповідальності підприємств лісового сектору
Разработка экологических маркетинговых стратегий с учетом социальной ответственности предприятий лесного сектора Developing environmental marketing strategies in the framework of forest sector enterprises social responsibility |
|
Creator |
Польовська, Віра Тарасівна
|
|
Subject |
соціальна відповідальність
соціально відповідальний екологічний маркетинг екологічні маркетингові стратегії лісові та деревообробні підприємства лісовий сектор социальная ответственность социально ответственный экологический маркетинг экологические маркетинговые стратегии лесные и деревообрабатывающие предприятия лесной сектор social responsibility socially responsible environmental marketing environmental marketing strategies forest and wood-processing enterprises forest sector |
|
Description |
У статті досліджено підходи та методи впровадження соціальної відповідальності під час розроблення екологічних маркетингових стратегій, визначено екомаркетингові завдання для адаптації соціальної відповідальності в лісовому секторі економіки, сформульовано принципи соціально відповідального екологічного маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29947 В статье исследованы подходы и методы внедрения социальной ответственности при разработке экологических маркетинговых стратегий, определены экомаркетинговые задания для адаптации социальной ответственности в лесном секторе экономики, сформулированы принципы социально ответственного экологического маркетинга. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29947 The approaches and methods of social responsibility implementation for developing environmental marketing strategies are examined, environmental marketing objectives for adopting social responsibility in forest sector are determined, principles of socially responsible environmental marketing are formulated. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29947 |
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2013-01-14T11:18:05Z
2013-01-14T11:18:05Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Польовська, В.Т. Розроблення екологічних маркетингових стратегій із урахуванням соціальної відповідальності підприємств лісового сектору [Текст] / В.Т. Польовська // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 375-383.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29947 |
|
Language |
uk
|
|