Запис Детальніше

Розроблення екологічних маркетингових стратегій із урахуванням соціальної відповідальності підприємств лісового сектору

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розроблення екологічних маркетингових стратегій із урахуванням соціальної відповідальності підприємств лісового сектору
Разработка экологических маркетинговых стратегий с учетом социальной ответственности предприятий лесного сектора
Developing environmental marketing strategies in the framework of forest sector enterprises social responsibility
 
Creator Польовська, Віра Тарасівна
 
Subject соціальна відповідальність
соціально відповідальний екологічний маркетинг
екологічні маркетингові стратегії
лісові та деревообробні підприємства
лісовий сектор
социальная ответственность
социально ответственный экологический маркетинг
экологические маркетинговые стратегии
лесные и деревообрабатывающие предприятия
лесной сектор
social responsibility
socially responsible environmental marketing
environmental marketing strategies
forest and wood-processing enterprises
forest sector
 
Description У статті досліджено підходи та методи впровадження соціальної відповідальності під час розроблення екологічних маркетингових стратегій, визначено екомаркетингові завдання для адаптації соціальної відповідальності в лісовому секторі економіки, сформульовано принципи соціально відповідального екологічного маркетингу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29947
В статье исследованы подходы и методы внедрения социальной ответственности при разработке экологических маркетинговых стратегий, определены экомаркетинговые задания для адаптации социальной ответственности в лесном секторе экономики, сформулированы принципы социально ответственного экологического маркетинга.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29947
The approaches and methods of social responsibility implementation for developing environmental marketing strategies are examined, environmental marketing objectives for adopting social responsibility in forest sector are determined, principles of socially responsible environmental marketing are formulated.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29947
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2013-01-14T11:18:05Z
2013-01-14T11:18:05Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Польовська, В.Т. Розроблення екологічних маркетингових стратегій із урахуванням соціальної відповідальності підприємств лісового сектору [Текст] / В.Т. Польовська // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 4. — С. 375-383.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29947
 
Language uk