Знання як стратегічний ресурс організації
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Знання як стратегічний ресурс організації
Знания как стратегический ресурс организации Knowledge as a strategic resource of organization |
|
Creator |
Дунда, С. П.
Дунда, С. П. Dunda, S. |
|
Subject |
Знання, стратегія, ресурси, організація.
Знания, стратегия, ресурсы, организация. Knowledge, strategy, resources, organization. |
|
Description |
Менеджмент знань як самостійна сфера управлінської діяльності повинен стати одним з головних інструментів, призначених для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Знання стали одним з головних джерел капіталу. Вони сприймаються як ресурс, а забезпечення ними відбувається за принципом just-in-time (точно вчасно). Ці знання застосовуються в управлінських процесах, що передбачають прийняття стратегічних та оперативних рішень. Менеджмент знань розглядають як новий напрямок в менеджменті для підтримки процесів створення, поширення, обробки та використання знань всередині підприємства. Менеджмент знаний как самостоятельная сфера управленческой деятельности должен стать одним из главных инструментов, предназначенных для повышения конкурентоспособности предприятия. Знания стали одним из главных источников капитала. Они воспринимаются как ресурс, а обеспечение ими происходит по принципу just-in-time (точно вовремя). Эти знания применяются в управленческих процессах, предусматривающих принятие стратегических и оперативных решений. Менеджмент знаний рассматривают как новое направление в менеджменте для поддержки процессов создания, распространения, обработки и использования знаний внутри предприятия. Knowledge Management as an independent field of management has become one of the main tools for increasing the competitiveness of enterprises. Knowledge has become one of the main sources of capital. They are seen as a resource and support them on the principle of just-in-time. This knowledge is used in the management processes that provide strategic and operational decisions. Knowledge Management is considered as a new direction in management processes to support the creation, distribution, handling and use of knowledge within the enterprise.
|
|
Publisher |
Проблеми стійкого соціально-економічного розвитку України. Вісник Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна
|
|
Date |
2013-01-14T08:40:00Z
2013-01-14T08:40:00Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5218
|
|
Language |
other
|
|
Relation |
№ 730;С. 79-82
|
|