Збутова діяльність та особливості стратегічного підходу до управління збутом на підприємствах ресторанного господарства
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Збутова діяльність та особливості стратегічного підходу до управління збутом на підприємствах ресторанного господарства
Сбытовая деятельность и особенности стратегического подхода к управлению сбытом на предприятиях ресторанного хозяйства Sales activities and features strategic approach to management sale in restaurants and catering enterprises |
|
Creator |
Литвинець, Л. Ф.
Литвинец, Л. Ф. Lytvynets, L. |
|
Subject |
збут
сбыт sales збутова діяльність підприємств ресторанного господарства формування системи управління концептуальні принципи об’єкт та механізми управління стратегічне управління збутом сбытовая деятельность предприятий ресторанного хозяйства формирование системы управления концептуальные принципы объект и механизмы управления стратегическое управление сбытом marketing activity of the restaurants formation of management conceptual principles and mechanisms of object management strategic sales management |
|
Description |
Визначено сутність збутової діяльності, її компонентів, особливостей управління. Досліджуються проблеми стратегічного підходу до управління збутом на підприємствах ресторанного господарства. Розглянуто шляхи вирішення функціональних завдань, пов'язаних з проблемами реалізації стратегії збуту на підприємствах ресторанного господарства. Сформульовано концептуальні принципи формування ефективної системи управління збутовою діяльністю підприємств у сфері ресторанного господарства. Определена сущность сбытовой деятельности, ее компонентов, особенностей управления. Исследуются проблемы стратегического подхода к управлению сбытом на предприятиях ресторанного хозяйства. Рассмотрены пути решения функциональных задач, связанных с проблемами реализации стратегии сбыта на предприятиях ресторанного хозяйства. Сформулированы концептуальные принципы формирования эффективной системы управления сбытовой деятельностью предприятий в сфере ресторанного хозяйства. The essence of marketing activities, its components, characteristics of management. The problems of a strategic approach to sales management in enterprises restaurants. The ways of solving functional problems associated with the problems of marketing strategies for businesses restaurants. Conceptual principles of effective management sales management companies in the restaurant industry. |
|
Publisher |
НУХТ
|
|
Date |
2013-01-14T07:54:15Z
2013-01-14T07:54:15Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5205
|
|
Language |
other
|
|