Запис Детальніше

Збутова діяльність та особливості стратегічного підходу до управління збутом на підприємствах ресторанного господарства

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Збутова діяльність та особливості стратегічного підходу до управління збутом на підприємствах ресторанного господарства
Сбытовая деятельность и особенности стратегического подхода к управлению сбытом на предприятиях ресторанного хозяйства
Sales activities and features strategic approach to management sale in restaurants and catering enterprises
 
Creator Литвинець, Л. Ф.
Литвинец, Л. Ф.
Lytvynets, L.
 
Subject збут
сбыт
sales
збутова діяльність підприємств ресторанного господарства
формування системи управління
концептуальні принципи
об’єкт та механізми управління
стратегічне управління збутом
сбытовая деятельность предприятий ресторанного хозяйства
формирование системы управления
концептуальные принципы
объект и механизмы управления
стратегическое управление сбытом
marketing activity of the restaurants
formation of management
conceptual principles and mechanisms of object management
strategic sales management
 
Description Визначено сутність збутової діяльності, її компонентів, особливостей управління. Досліджуються проблеми стратегічного підходу до управління збутом на підприємствах ресторанного господарства. Розглянуто шляхи вирішення функціональних завдань, пов'язаних з проблемами реалізації стратегії збуту на підприємствах ресторанного господарства. Сформульовано концептуальні принципи формування ефективної системи управління збутовою діяльністю підприємств у сфері ресторанного господарства.
Определена сущность сбытовой деятельности, ее компонентов, особенностей управления. Исследуются проблемы стратегического подхода к управлению сбытом на предприятиях ресторанного хозяйства. Рассмотрены пути решения функциональных задач, связанных с проблемами реализации стратегии сбыта на предприятиях ресторанного хозяйства. Сформулированы концептуальные принципы формирования эффективной системы управления сбытовой деятельностью предприятий в сфере ресторанного хозяйства.

The essence of marketing activities, its components, characteristics of management. The problems of a strategic approach to sales management in enterprises restaurants. The ways of solving functional problems associated with the problems of marketing strategies for businesses restaurants. Conceptual principles of effective management sales management companies in the restaurant industry.
 
Publisher НУХТ
 
Date 2013-01-14T07:54:15Z
2013-01-14T07:54:15Z
2012
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5205
 
Language other