ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БРЕНДУ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БРЕНДУ
APPROACHES TO DETERMINING VALUE BRAND ПОДХОДЫ К ОПРЕДЕЛЕНИЮ СТОИМОСТИ БРЕНДА |
|
Creator |
Кам’янецька, О.В.
|
|
Subject |
бренд; вартість
339.138 brand; value 339.138 бренд; стоимость 339.138 |
|
Description |
В статті досліджено та проаналізовано найбільш відомі методологічні підходи до визначення вартості бренду. Визначені їх основні переваги та недоліки.
The paper investigates and analyzes the most famous methodological approaches to determining the value of the brand. Identified their main advantages and disadvantages. В статье исследованы и проанализированы наиболее известные методологические подходы к определению стоимости бренда. Определены их основные преимущества и недостатки. |
|
Publisher |
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки) |
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-12-26
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/3088
|
|
Source |
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки); № 35 (2012)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки); № 35 (2012) |
|
Language |
ru
|
|