Запис Детальніше

ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БРЕНДУ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БРЕНДУ
APPROACHES TO DETERMINING VALUE BRAND
ПОДХОДЫ К ОПРЕДЕЛЕНИЮ СТОИМОСТИ БРЕНДА
 
Creator Кам’янецька, О.В.
 
Subject бренд; вартість
339.138
brand; value
339.138
бренд; стоимость
339.138
 
Description  В статті досліджено та проаналізовано найбільш відомі методологічні підходи до визначення вартості бренду. Визначені їх основні переваги та недоліки.
 The paper investigates and analyzes the most famous methodological approaches to determining the value of the brand. Identified their main advantages and disadvantages.
 В статье исследованы и проанализированы наиболее известные методологические подходы к определению стоимости бренда. Определены их основные преимущества и недостатки.
 
Publisher Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки)
 
Contributor


 
Date 2012-12-26
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/3088
 
Source Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки); № 35 (2012)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки); № 35 (2012)
 
Language ru