Запис Детальніше

МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ НА ЗАЛІЗНИЦЯХ УКРАЇНИ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ НА ЗАЛІЗНИЦЯХ УКРАЇНИ
MARKETING STRATEGIES OF COMPETITIVENESS PASSENGER TRAFFIC ON THE RAILWAY UKRAINE
МАРКЕТИНГОВЫЕ СТРАТЕГИИ ОБЕСПЕЧЕНИЯ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ПАССАЖИРСКИХ ПЕРЕВОЗОК НА ЖЕЛЕЗНЫХ ДОРОГ УКРАИНЫ
 
Creator Разумова, К.М.
 
Subject стратегія; маркетинг; конкурентоспроможність; фактор; пасажир
656.224.003.0720
strategy; marketing; competitiveness; a factor; passenger
656.224.003.0720
стратегия; маркетинг; конкурентоспособность; фактор; пассажир
656.224.003.0720
 
Description  В статті проведений аналіз стратегій для визначення рівня конкурентоспроможності пасажирських перевезень на залізничному транспорті.
 The article analyzed the strategies to determine the competitiveness of passenger traffic on the railway.
 В статье проведенный анализ стратегий для определения уровня конкурентоспособности пассажирских перевозок на железнодорожном транспорте.
 
Publisher Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки)
 
Contributor


 
Date 2012-12-26
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/3141
 
Source Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки); № 35 (2012)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки); № 35 (2012)
 
Language ru