Запис Детальніше

Педагогічні основи використання ком’ютера при навчанні іноземній мові

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Педагогічні основи використання ком’ютера при навчанні іноземній мові
Педагогические основы использования компьютеров в обучении иностранному языку
Pedagogical Basics of Using Computers in Foreign Language Learning
 
Creator Чередніченко, Г. А.
Ковальчук, О. С.
Чередниченко, Г. А.
Ковальчук, О. С.
Cherednichenko, G.
Kovalchuk, O.
 
Subject Комп'ютери, навчання мови за допомогою компьтера, іноземна мова.
Компьютеры, обучения языка с помощью компьтера, иностранный язык.
Komputers, CALL, foreign language.
 
Description Швидкий соціальний, економічний і технологічний розвиток нашого суспільства створює нові проблеми в системі вищої освіти в Україні. Не досить дати студентам певні знання, які можна помістити в стандарти, книги, підручники та ін. Необхідно розвивати незалежне, гнучке, критичне мислення у студентів.
Розглядаючи систему вищої освіти з цієї точки зору, роль мультимедійних технологій стає очевидною. Вони - найбільш потужне джерело пізнавальної діяльності студентів, розвитку їх творчих здібностей, інтересів і навичок та інших інтелектуальних чинників.
Быстрое социальное, экономическое и технологическое развитие нашего общества создает новые проблемы в системе высшего образования в Украине. Не достаточно дать студентам определенные знания, которое можна поместить в стандарты, книги, учебники и т.п. Необходимо развивать независимое, гибкое, критическое мышление у студентов.
Рассматривая систему высшего образования с этой точки зрения, роль мультимедийных технологий становится очевидной. Они – наиболее мощный источник познавательной деятельности студентов, развития их творческих способностей, интересов и навыков и других интеллектуальных факторов. Rapid social, economic and technological development of our society creates new challenges for the system of higher education in Ukraine. It’s not sufficient to give a student certain knowledge, which can be put into standards, books, textbooks and etc. It is necessary to develop independent, flexible, critical thinking of students.
Examining the system of higher education in such a way, the role of computers becomes obvious. Computers are the most powerful source of cognitive activity of students, development of their creative abilities, interests and skills and other intellectual factors.
 
Date 2013-01-18T08:58:31Z
2013-01-18T08:58:31Z
2012
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5446
 
Language en