Запис Детальніше

Особливості формування змісту педагогічних дисциплін у вищій школі в другій половині XX – на початку XXI століття

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості формування змісту педагогічних дисциплін у вищій школі в другій половині XX – на початку XXI століття
Особенности формирования содержания педагогических дисциплин в высшей школе во второй половине ХХ – в начале ХХІ века
The peculiarities of the content formation of pedagogical disciplines at the high school in the late 20TH –early 21ST centuries
 
Creator Кобрій, Ольга Миколаївна
 
Subject психолого-педагогічні умови
зміст педагогічних дисциплін
 
Description Обґрунтовано використання закономірностей навчальної діяльності студентів і відповідних психолого-педагогічних умов формування змісту педагогічних дисциплін у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. Враховано їх відповідність соціальному замовленню та існуючій організації навчання і виховання. Визначено ефективність орієнтації на мету освіти, структурної побудови змісту педагогічних дисциплін, статусу суб’єкта для кожного учасника педагогічного процесу.
Обосновано использование закономерностей учебной деятельности студентов и соответственных психолого-педагогических условий формирования содержания педагогических дисциплин во второй половине ХХ в начале ХХІ в. Учтено их соответствие социальному заказу и существующей организации обучения и воспитания. Определено эффективность ориентации на цель образования, структурного построения содержания педагогических дисциплин, статуса субъекта для каждого участника педагогического процесса.
The article gives grounds for the use of patterns of learning activities for students and relevant psychological and educational conditions for the content of pedagogical disciplines during the second half of the 20th century. The author takes into account their compliance with social order and democratic organization of education, defines the effectiveness of the orientation towards the aim of education, the effectiveness of the structural construction of the content of pedagogical disciplines, the status of each member as a subject of the pedagogical process.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2013-01-21T11:56:55Z
2013-01-21T11:56:55Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Кобрій, О. М. Особливості формування змісту педагогічних дисциплін у вищій школі в другій половині XX – на початку XXI століття [Текст] / О. М. Кобрій // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2012. – № 4. – С. 53-57. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2407
 
Language uk
 
Relation Педагогіка;
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка