Запис Детальніше

Контроль збалансованісті маркетингового комплексу

eNUFTIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Контроль збалансованісті маркетингового комплексу
Контроль сбалансированности маркетингового комплекса
Control of balancing of the marketing mix
 
Creator Стеценко, В. А.
Стеценко, В. А.
Stetsenko, V.
 
Subject маркетинг мікс
маркетинг микс
marketing mix
маркетинговий контроль
збалансованість маркетингового комплексу
маркетинговый контроль
сбалансированность маркетингового комплекса
marketing control
balancing of the marketing mix
 
Description В роботі досліджено основні напрямки маркетингового контролю на підприємстві. Запропоновано введення нового напряму контролю – контроль збалансованості комплексу маркетингу, та обґрунтовано необхідність його виникнення.
В работе исследованы основные направления маркетингового контроля на предприятии. Предложено введение нового направления контроля - контроль сбалансированности комплекса маркетинга, и обоснована необходимость его возникновения.
In this paper was investigated main areas of marketing control at the company. Was offered the introducing a new direction control - control of balancing of the marketing mix, and was substantiated the necessity of its occurrence.
 
Date 2013-01-21T10:05:28Z
2013-01-21T10:05:28Z
2012
 
Identifier http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5471