Контроль збалансованісті маркетингового комплексу
eNUFTIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Контроль збалансованісті маркетингового комплексу
Контроль сбалансированности маркетингового комплекса Control of balancing of the marketing mix |
|
Creator |
Стеценко, В. А.
Стеценко, В. А. Stetsenko, V. |
|
Subject |
маркетинг мікс
маркетинг микс marketing mix маркетинговий контроль збалансованість маркетингового комплексу маркетинговый контроль сбалансированность маркетингового комплекса marketing control balancing of the marketing mix |
|
Description |
В роботі досліджено основні напрямки маркетингового контролю на підприємстві. Запропоновано введення нового напряму контролю – контроль збалансованості комплексу маркетингу, та обґрунтовано необхідність його виникнення. В работе исследованы основные направления маркетингового контроля на предприятии. Предложено введение нового направления контроля - контроль сбалансированности комплекса маркетинга, и обоснована необходимость его возникновения. In this paper was investigated main areas of marketing control at the company. Was offered the introducing a new direction control - control of balancing of the marketing mix, and was substantiated the necessity of its occurrence. |
|
Date |
2013-01-21T10:05:28Z
2013-01-21T10:05:28Z 2012 |
|
Identifier |
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/5471
|
|